Avatar billede neco Nybegynder
11. februar 2003 - 21:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Norton Internet Security (Firewalls, Antivirus)

Jeg har lige købt Norton Internet Security 2003, men efter at have installeret det, kan jeg ikke åbne mit DVD-drev, CD-drev, Zip-drev og mit A-drev. Der popper et vindue op, hvor der står: Drevet er ikke tilgængelig. Forkert funktion. Når jeg så afinstallerer Norten, virker drevene igen. Er der nogen der kan hjælpe?.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. februar 2003 - 23:53 #1
http://www.symantec.com/region/reg_eu/techsupp/nis/nis_2003_pro_support_options.html
Her kan du få hjælp hos Symantech selv. Har tastet ind for dig at det er 2003 pro som du skal have hjælp til

Har aldrig før stødt på det problem som du beskriver, men kan kun sige at det må være en fejl under installeringen. Personlig foretrækker jeg 2002 som du selv får lov til at styre bedre end 2003. Man skal under installeringen passe på hvad man giver programmet lov til. Du skriver at du har afinstalleret Norton. Hvis du har gjort det i tilføj/fjern programmer, er der stadig rester som du også skal have fjernet. Gå i start - kør - skriv - regedit - ok. Gå i rediger - søg - skriv: Norton - find næste. Slet den nøgle den finder. Forsæt nu med at finde næste og næste ind til du får at vide at nu er alt væk. Nu kan du så geninstallere hel frisk ny omgang.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. februar 2003 - 19:11 #2
Takker for point:-)