Avatar billede elnino Nybegynder
02. november 2000 - 14:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

email formular

Jeg har en midlertidig side oppe mens jeg laver en ordentlig en. På min midlertidige side har jeg indsat en \"tekstboks med rullepanel\" fra \"formular\" oversigten i \"indsæt\" menuen. Her kan folk skrive navn, adresse, email osv. Jeg vil gerne have at svarene sendes direkte til min e-mail. Men når jeg går ind på \"egenskaber for formular\" og indsætter min email adresser giver den mig en fejlmelding når jeg \"viser den i webbrowseren\".

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
PFT

Elnino
Avatar billede dailouis Nybegynder
02. november 2000 - 14:43 #1
du skal have frontpageextension installeret på din webserver/interudbyders webhotel.

Avatar billede berg Nybegynder
02. november 2000 - 14:43 #2
Du kan gratis få frontpage extensions på:
www.virtualave.net

Avatar billede proboss Nybegynder
04. november 2000 - 23:59 #3
hos din udbyder har de en html kode du skal sætte ind i texten
<form Method=post Action=http://www.brugernavn.dk/cgi-bin/mailto:>
<input Type=Hidden Name=recip Value=din e-mail adress .dk>
<input Type=hidden Name=form Value=\"navn\"> noget i denne still.
Avatar billede marinyl Nybegynder
29. januar 2001 - 17:15 #4
Ey.. Du skal bare skrive :

<HTML>
<HEAD>
    <TITLE>Mailform</TITLE>
<META NAME=\"Generator\" CONTENT=\"Microsoft FrontPage 4.0\">
</HEAD>
<BODY bgcolor=\"123466\" text=\"ffffff\" link=\"ffffff\" alink=\"ffffff\" vlink=\"ffffff\">
<?
if (!$lets == \"go\"){
?>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">
<p>
<FONT FACE=\"verdana\"><big>Kontakt</big>
<form action=\"<? echo $PHP_SELF ?>?lets=go\" method=\"post\">
<INPUT type=\"hidden\" name=\"modtager\" value=\"din@email.dk\">
Din Email:<BR>
<input type=\"text\" name=\"from\" style=\"font-family: verdana\"><BR>
Emne:<BR>
<input type=\"text\" name=\"subject\" style=\"font-family: verdana\"><BR>
Besked:<BR>
<textarea name=\"message\" style=\"font-family: verdana\" rows=\"1\" cols=\"20\"></textarea><BR>
<input type=\"submit\" name=\"knap\" value=\"  Send  \" style=\"font-family: verdana\"><BR></FONT>
</form>
<?
}
?>
<?
if ($lets == \"go\" && $from && $subject && $message){
mail (\"$modtager\", \"$subject\", \"$message\", \"from: $from\")
?>
Din besked er sendt :-)
<?
}
?>
</BODY>
</HTML>
Avatar billede marinyl Nybegynder
29. januar 2001 - 17:32 #5
såe.. Jeg vil gerne have de points nu :o)
Avatar billede elnino Nybegynder
08. maj 2001 - 02:20 #6
undskyld, havde helt glemt det