Avatar billede varmeskud Praktikant
10. februar 2003 - 05:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

logger mig af msn

hej bruger på eksperten.dk

min(e) msn bruger logger mig af.

min far har siddet på hans computer og snakket over msn med microfon hvor det hele virker som det skal.

det samme gør det hjemme hos mig selv med min stationær og bærbar.

men nu er jeg taget over til min far og har taget min stationær og bærbar med. det er en tdc adsl bredbånd 256/128 forbindelse hvor jeg har sat fra modem til switch fra switch ud til alle tre computer (min fars stationær min stationær og min bærbar)

jeg har så siddet og snakket med en veninde over msn med microfon og webcam. efter 2 min er den meget langsom med at sige hos veninden som jeg snakker med det jeg sige i microfonen til hende. efter ca. 3 min stopper msn webcamet og microfon samtalen og vi kan kan så kun skrive sammen. men efter 30 sek så logger den mig helt af.

det var jo irreterne at jeg skulle logge på igen og igen. så vi vi begyndte så kun at snakke sammen med microfon uden webcamet. efter 2 min blev den så langsom med at sige det jeg sagde til hende. efter 4-7 min var den ca. 40 sek om at sige det til hende som jeg sagde i microfonen. og til sidste (efter de 7 min) loggede den mig af msn igen.

når hun sagde noget til mig gik den igennem med det samme. msn har på ingen tidspungt smift mig af ellers, kun når vi brugte microfon og webcam. jeg har ikke tjekket om min far også gør dette efter at der er blevet sat switch til. men min bærbar gør det samme som overnævte. men min far har ikke gjort da da den sad direkte til modemet og heller ikke mine hjemme hos mig selv hvor jeg har både router og switch på.

kan det være selve ledningen fra tdc der er noget i vejen med???

med venlig hilsen kim
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 05:13 #1
sikkert en for langsom forbindelse til at klare presset fra flere computere på en gang....

Du vil også bemærke at hvis du kører store heftige downloads der tager al din båndbredde så logger msn også af som det første.
Avatar billede varmeskud Praktikant
10. februar 2003 - 05:16 #2
nej det gør den nu ikke... jeg har bugget den under da jeg skulle hente nogle opdateringer til hard life og til opdatering fra hard life til cs. men hjemme hos mig selv kan den godt. der kan jeg også sidde på den bærbar og den stationær på en gang og snakke med microfon og webcam og der har jeg også tdc adsl bredbånd 256/128 som min far også har
Avatar billede varmeskud Praktikant
12. februar 2003 - 15:08 #3
jeg har snakket med tcd og min forbindelse er 100% som den skal være. og nu virker det også... så der må ha været en nisse med i spillet. ved ikke hvordan. det ser "lidt" underligt ud. så jeg ville lukke dette spm igen.

med venlig hilsen kim