Avatar billede harryfink Praktikant
09. februar 2003 - 16:20 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

WinOnCD kan ikke finde brænder

Hej,

Jeg kører med Windows XP og en Mitsumi brænder. Jeg har samlet en CD, som SKAL brændes med WinOnCD (der er features deri, som ikke er andre steder) - men programmet finder ikke brænderen/genkender ikke drevet som en brænder. Windows finder fint drevet, og genkender den som brænder - der er i hvert fald mulighed for at brænde med XP's interne brændersoftware, men det dur ikke til det jeg skal.

Nogen ide om hvad der kan være galt??

Med venlig hilsen
Mikkel
Avatar billede anderslarsen Nybegynder
09. februar 2003 - 16:31 #1
Hvad er det lige WinOnCD kan klare som ingen andre brænderprogrammer kan ? Lyder mærkeligt :-]
Avatar billede maingano Nybegynder
09. februar 2003 - 16:33 #2
prøv Nero så for du noget der duer
Avatar billede harryfink Praktikant
09. februar 2003 - 16:37 #3
Det er en lang wavefil der skal splittes i tracks. Har aldrig fundet andre programmer der kan - og slet ikke så nemt som WinOnCD, hvor man bare højreklikker der hvor man vil have et nyt track!
Avatar billede anderslarsen Nybegynder
09. februar 2003 - 16:39 #4
Ok så kan jeg desværre ikke hjælpe dig,det er mange år siden jeg har brugt WinOnCD,bruger kun nero/fireburner,og de har vidst ikke det du søger,sorry.
Avatar billede harryfink Praktikant
09. februar 2003 - 16:41 #5
Ok... tak for interessen dog :)
Avatar billede crapass Nybegynder
09. februar 2003 - 16:41 #6
du får ikke noget nemmere end nero
Avatar billede harryfink Praktikant
09. februar 2003 - 16:45 #7
Crapass> Kan Nero det jeg søger?
Avatar billede crapass Nybegynder
09. februar 2003 - 17:02 #8
ja da!!
Avatar billede harryfink Praktikant
09. februar 2003 - 17:08 #9
Jeg giver mig.... :) Men ingen har jo egentlig hjulpet mig med mit problem, så spørgsmålet er endnu åbent!!
Avatar billede maingano Nybegynder
09. februar 2003 - 17:17 #10
hmmm held og lykke til
Avatar billede random_act Nybegynder
09. februar 2003 - 17:20 #11
Har du en speciel driver til din brænder??
Jeg bruger winoncd og har en mitsumi brænder (4x). Den kræver en driver som den skal have under installationen for at kunne finde drevet som en brænder.
Hvis du vil have driveren kan du få den. Den fylder 900KB.
Avatar billede random_act Nybegynder
09. februar 2003 - 17:42 #12
Skal lige have email slået til på dette spørgsmål.
Avatar billede harryfink Praktikant
17. maj 2003 - 22:36 #13
Købte ny brænder hvor Nero fulgte med... Tak ellers :) LiteOn er fantastisk!