Avatar billede thoeger Nybegynder
10. august 1999 - 08:40 Der er 14 kommentarer

Ny Kategori??

hejsa Admin,
Jeg synes der skal oprettes en ny kategori, hvor man kan svine hinanden mest til! Jeg tror hurtigt det vil blive en populær kategori. Fordi så kan dem det vil svine hinanden til gør det der inde, og vi andre kan så udveksle viden omkring Pc'er!

/Thoeger
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
10. august 1999 - 08:49 #1
Dårlig idé. Det tjener sgu ikke noget formål!
Avatar billede Dan Nim Seniormester
10. august 1999 - 09:35 #2
hehe, god ide. Men...det har ingen formål.
Avatar billede snowball Novice
10. august 1999 - 09:57 #3
Jow jow...Så har mig og Wip13 et sted og udveksle alle de pæne ord vi si'r om hinanden *GG*

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 13:47 #4
en pjattekategori er allerede foreslået, men admin afviser med den grund at eksperten skal holdes seriøs... måske lidt svært med gutter som dkkarpen, wip13 og snowball d:-Þ
Avatar billede snowball Novice
10. august 1999 - 13:50 #5
Hørt fra "Englen himself"

Lad mig gætte: Du sidder og pudser din glorie lige nu ???

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 13:53 #6
nej nej *GG*
Avatar billede snowball Novice
10. august 1999 - 13:56 #7
Nå, men du skal i hvert fald ikke afvise at du aldig har haft diskuSSioner som mig, wip13 og dkkarpen har haft !!!

Snowball
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
10. august 1999 - 14:49 #8
cyberesben>>Og din kommentar på http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=2693 var rigtig seriøs...
Avatar billede thoeger Nybegynder
10. august 1999 - 16:36 #9
Måske det var en ironisk opsang til alle de tabere der bruger sin tid på at finde på flest onde ord om andre!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 18:23 #10
thoeger>> hvad var det der var en ironisk opsang?

dkkarpen>>jeg var fuld, ligesom du også er nogen gange...
Avatar billede thoeger Nybegynder
10. august 1999 - 22:00 #11
Cyberhans>> Gæt en gang.......nit foreslag til denne kategori
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 22:49 #12
hmm ok thoegman
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
10. august 1999 - 22:52 #13
cyberesben>>God ting ;-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. oktober 1999 - 22:49 #14
kan du ikke acceptere svarene på det her spm eller noget...?