Avatar billede xitmorph Nybegynder
09. februar 2003 - 13:28 Der er 4 kommentarer

Problemer med Svideo ud på TI4200

Jeg har et problem med et Palit kort TI4200 hvor jeg har prøvet at køre billedet ud på Tvet. Det ser ok ud når den viser skrive bordet, men når jeg sætter en film på og maksimere billedet op i fuld skærm, så bliver billedet sløret som om det var støj, det er det ikke vi har prøvet alt med nye kabler og andet hardware. Men når jeg minimere billedet ned i et vindue så er der krystal klart billede..
underligt........  Hjææææææælp......  :-)
Avatar billede lassebm Nybegynder
09. februar 2003 - 13:52 #1
Prøv at sætte  tv,et som primær skærm, og sæt opløsningen til 800x600 i windows....
Avatar billede maingano Nybegynder
09. februar 2003 - 15:56 #2
Har samme kort og du må ikke bruge over 800x600 så sløre den.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
13. februar 2003 - 18:20 #3
har også sådan et kort og har lige købt kabel, men kan ikke få billede på tv ... hvor sætter man tv til primær skærm?
Avatar billede fri-hash Nybegynder
13. februar 2003 - 18:34 #4
har fundet det...