Avatar billede tagryggen Nybegynder
08. februar 2003 - 21:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Norton firewall og delte mapper i XP

Jeg har et lille problem med mit XP netværk og Norton Firewall 2002.

De mapper jeg deler i netværket kan kun ses når firewallen er slået fra.

Hvordan indstiller jeg Norton firewall sådan at disse mapper kan se samtidig med at firewallen er enabled
Avatar billede ahv Nybegynder
08. februar 2003 - 21:30 #1
Dobbelt klik på Firewall ikonet -> Klik på Personal Firewall -> klik på Configure -> Home networking -> Klik på wizard... -> Klik på næste -> klik på næste -> klik på Finish
Avatar billede aovergaard Nybegynder
09. februar 2003 - 14:19 #2
Eller:
Norton Security
Personlig Firewall
Internet Zone Control
Klik på Add
Prik i : using á network
Skriv dine andre computer´s Ip adresser samt undermasker. Add
Avatar billede serverservice Praktikant
15. februar 2003 - 20:19 #3
Du skal simpelthen indstille din firewall til at "truste" dine lokale ipadresser eller ip range, for at åbne lokalnetværket.

Desuden Jvf. egenskaber for lanforbindelse - avanceret - fjern hak i xp firewall.
danny
Avatar billede serverservice Praktikant
06. marts 2003 - 11:02 #4
Takker for points
Avatar billede aovergaard Nybegynder
06. marts 2003 - 13:14 #5
dannyboyd-> hvilke point?? har du 2 profiler så du også hedder ahv?
Avatar billede serverservice Praktikant
06. marts 2003 - 14:09 #6
->AOVERGAARD NEJ JEG HAR KUN EEN PROFIL
Takker for point var ironisk
Avatar billede aovergaard Nybegynder
06. marts 2003 - 14:27 #7
dannyboyd-> godt ord igen forstod bare ikk lige ironien i første omgang, da ahv jo havde svaret rigtig og ca. det samme som dig, og samtidig kom først.