Avatar billede jesperlund Nybegynder
08. februar 2003 - 15:47 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Pop up med scrollbar

Jeg skal bruge dette popup vindue, men jeg kan ikke få en scrollbar på, som jeg mangler. Da jeg ikke er særlig velbevandret i Javascript, har jeg bar sjusket mig lidt frem med at tilføje ",scrollbar=yes" osv., men det lader ikke til at hjælpe. Hvis der er nogen der lige gider at indsætte det jeg mangler i scriptet, for at få en scrollbar på, vil jeg blive glad.

<a href="#" onclick="self.window.open('Sti/til/fil.htm','Komplet liste','left=100,top=100,height=365,width=400,resizable=no,status=no,toolbar=no,menubar=no,location=no')">Link</a>

På forhånd tak.

Jesper Lund
Avatar billede ahv Nybegynder
08. februar 2003 - 15:48 #1
scrollbars="yes"

du mangler et s på scrollbar ;o)
Avatar billede somaliomar Praktikant
08. februar 2003 - 15:49 #2
Avatar billede schaefner Juniormester
08. februar 2003 - 15:49 #3
scrollbars=yes
Avatar billede ahv Nybegynder
08. februar 2003 - 15:49 #4
ups selvfølgelig scrollbars=yes
uden "gåseøjne"
Avatar billede schaefner Juniormester
08. februar 2003 - 15:50 #5
eller scrollbars=1
Avatar billede jesperlund Nybegynder
08. februar 2003 - 15:53 #6
I får begge point, for det rigtige svar, mange tak for S'et :-)