Avatar billede styrbaek Nybegynder
07. februar 2003 - 23:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flere webhoteller i ét

Findes der andre udbydere der kan tilbyde et Superweb som Struenet kalder det?
Min ønsker er at kunne have én webhotel med x mb og y antal pop3 konto'er. Til dette webhotel skulle jeg så kunne oprettes et antal domæner hvor jeg frit kan tildele antal mb og antal mailadresser.
Struernet's Superweb er løsningen men jeg har bare ikke så gode erfaringer med Struernet.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. februar 2003 - 00:00 #1
Prøv en Virtual Dedicated Server fra www.onsmart,net
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. februar 2003 - 00:01 #2
Avatar billede cpufan Juniormester
08. februar 2003 - 03:18 #3
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
08. februar 2003 - 13:53 #4
www.leweb.dk - maxi webhotel.
Avatar billede avby Nybegynder
09. februar 2003 - 16:31 #5
Jeg har en såkaldt MultiHotelKonto hos Gullestrup.net, der kan jeg selv fordele pladsen mellem mine hoteller, og så giver de oven i købet rabat på den månedlige betaling fordi jeg har mere end 3 domæner.

Kan bestemt anbefales - er både stabilt og og har hurtig support.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
05. juni 2003 - 21:00 #6
luk venligst spørgsmålet...