Avatar billede colg Nybegynder
06. februar 2003 - 23:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mangler billeder

hey i kender det sikkert man har fået en max fed ide til noget grafik men sidder og mangler billeder til det jeg har fået en vild grunge ide men sidder og mangler billeder af knogler (gerne store) som skal danne et pentagram (nej jeg er ik syg i hovedet!) har søgt på google men kan ik finde nogen :s jeg mangler dem virkelig så er villig til at give 200 point for links til gode pics!
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2003 - 23:17 #1
Hæ hæ: http://www.bones.com/ undskyld støj, synes dog lige det var lidt morsomt.
Avatar billede colg Nybegynder
06. februar 2003 - 23:22 #2
haha mente det faktisk seriøst har den lede ide til how det kommer til at se ud
Avatar billede colg Nybegynder
06. februar 2003 - 23:34 #4
tja glimrende stock sider men fandt ik det jeg søgte en lårbens knogle eller noget der minder om
Avatar billede miss-g Seniormester
06. februar 2003 - 23:49 #6
Hæ hæ, ser først nu at det skal være KNOGLER og ikke kogler - sorry! *G*

Her er en hel side med knogler:

http://www.mchenry.cc.il.us/faculty_pgs/dfirak/bones/sld044.htm

God fornøjelse *S*
Avatar billede colg Nybegynder
07. februar 2003 - 00:12 #7
sry til jer der har kæmpet for at finde har nemlig selv fundet imens
Avatar billede colg Nybegynder
07. februar 2003 - 00:12 #8
men trods miss-g´s miforståelse får hun alligevel point da jeg nok vælger at bruge et pic fra den side hun fandt
Avatar billede miss-g Seniormester
08. februar 2003 - 23:45 #9
Tak for det colg *S*