Avatar billede krillev3 Nybegynder
06. februar 2003 - 20:49 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

højtalere..

hmm er der nogle der ved hvor man kan købe de her højtalere i danmark.. jbl platinum series speakers
Avatar billede maingano Nybegynder
06. februar 2003 - 21:13 #1
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2003 - 21:17 #2
Hvis det er til PC har www.2001computers.dk en der hedder COMPAQ Speaker/3W stereo JBL Platinum Carbon kr 180,72 kr 225,90 740453 263872-021

dvs. 225 inkl. moms.

Lyder det rigtigt?
Avatar billede maingano Nybegynder
06. februar 2003 - 21:20 #3
lyder for billigt til at være et par fede pc speakers. Så hellere Creativ sound blaster
Avatar billede krillev3 Nybegynder
06. februar 2003 - 21:30 #4
jeg synes de er mega gode og tak
Avatar billede krillev3 Nybegynder
06. februar 2003 - 21:32 #5
hmm der var ikke nogle på dansk vell. så man måske kunne bestille på efterkrav over nettet...
Avatar billede krillev3 Nybegynder
06. februar 2003 - 21:35 #6
okay,, sorry men jeg kan ikke finde dem... kan i ikke skrive hele linket..
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
06. februar 2003 - 21:41 #7
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384807899

Altec Lansing; har lige købt dette sæt til en ven og jeg er ærligt talt MÅLLØS!!!
Avatar billede maingano Nybegynder
06. februar 2003 - 21:43 #8
klik dog under J på listen som linket henviser til
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
06. februar 2003 - 21:43 #9
Og 249kr for et sæt højttalere er IKKE misvisende! Prøv at finde et par tests af dette sæt... Medmindre, du altså har planer om at bruge en større bunke penge :o)
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
06. februar 2003 - 21:48 #10
maingano >>> Gider DU give en forklaring på, under hvilket bibliotek du finder det nævnte sæt højttalere?
Avatar billede krillev3 Nybegynder
06. februar 2003 - 21:57 #11
er de meget gode ,, men som kreidlerhansen  spørg, så spørg jeg også lige hvor ligger de henne....
Avatar billede maingano Nybegynder
06. februar 2003 - 22:06 #12
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
06. februar 2003 - 22:09 #13
De er SUVÆRENE!!! Jeg har spillet musik og hjulpet et par kammerater med at bygge højttalere de sidste 4-5 år og jeg er efterhånden ganske opmærksom på de små lyddetaljer et par højttalere leverer!

Jeg tester som regel med noget af Paul Simons nyere musik p.g.a. de enormt mange "lag", der er i musikken. Dernæst lidt pop-techno og til sidst lidt forskelligt heavy metal - og højttalerne leverer varen!

(2 sat + 1 sub) leverer omkring 17W af den helt ægte slags og enhederne er anbragt i trækabinetter...

Sub'en giver en lækker, sprød bas uden at forvrænge og satelitterne administrerer stereo-effekten utroligt godt.

Jeg vil til hver en tid anbefale Altec Lansing AVS 300 som et virkelig godt køb til prisen!
Min konservatorieuddannede fader blev også imponeret og jeg vil nu godt støtte mig til den gamles erfaring som musiker gennem 40 år og med et par plade-udgivelser bag sig :oP
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
06. februar 2003 - 22:15 #14
maingano >>> Du har STADIG ikke angivet, hvor vi finder det efterlyste sæt højttalere... Der er end ikke skyggen af "platinum-noget-som-helst", heller ikke når man bruger søgefunktionen...

Det nærmeste jeg kommer er "Carver Platinum Edition Amazing Loudspeaker" som koster $2200... Ej, der er et par stykker, men ingen der er bare i NÆRheden af det, der er efterlyst...

Og slet ingen til PC...

Så vidt jeg husker, er de nævnte højttalere beregnet til Scumpaq, som El Barto er inde på - og jeg har for øvrigt hørt disse højttalere; er ok, men ikke suværene til prisen :oP
Avatar billede maingano Nybegynder
06. februar 2003 - 22:16 #15
fik du linket???
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
08. februar 2003 - 16:41 #16
Link'et viser IKKE de højttalere, der efterlyses...