Avatar billede hermandsen Juniormester
05. februar 2003 - 16:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min Main Toolbar er væk!

Hej alle sammen!

Jeg sidder med et projekt som snart skal være færdigt (til skolen), og tænkte at det da kunne være rart med lidt mere skrivebordsplads (bruger min bærbar som max kan klare 800x600). Jeg sætter derfor min ekstra skærm til så jeg i stedet har 1600x600 at gøre godt med. Over på den anden skærm flytter jeg så min Material Editor og min Main Toolbar. Så skete der noget underligt, for netop som jeg havde flyttet min Toolbar sagde det bare *plop*, og så forsvandt den... Meget mystisk!
Hvor den er blevet af står i det uvisse, og jeg ville sætte meget pris på hvis en af jer kunne fortælle mig hvor den er, eller endnu bedre, få den tilbage hvor den var før. Jeg har prøvet at genstarte Max, men det hjalp ikke!

Der er sat hak i popup-menu'en ud for MainToolbar når jeg klikker den frem...

Har lige taget et screenshot, hvis det kunne hjælpe. http://hermandsen.homepage.dk/max.png

Min ekstra skærm står til venstre...

Håber i kan hjælpe!

//hermandsen
Avatar billede rune_lundsted Nybegynder
05. februar 2003 - 16:16 #1
Prøv at få ind i custimize menuen og loade costum UI!

Rune ;-)
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. februar 2003 - 16:26 #2
>>rune_lundsted
Tak tak tak tak!!!!! Det var dælme et hurtigt svar, nu kan jeg komme videre med min opgave! :)

Skulle ind i Custimize->Toolbars->Load->Vælge "DefaultUI.CUI" og så virkede det!

Takker en gang til! :)

//hermandsen