Avatar billede thebest1020 Nybegynder
03. februar 2003 - 13:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ADSL Dynamisk ip..! Hjælp mig...

Hejsa alle sammen..!

Jeg har et spørgsmål, jeg har ADSL hos TDC og jeg har en fast ip-adresse..! Men jeg skal nu til, at betale ekstra for en fast IP hvilket har været gratis indtil nu..!

Så mit spørgsål er: er det de sammen 2 ip'er man får tildelt, hvergang ved 2 dynamiske ip'er..?

Altså f.eks. 80.24.32.44 & 80.35.33.69

Jeg har snakket med, et par stykker fra Kunde service hos TDC og de ved det ikke..! SÅ er der nogle der ved det, vil jeg blive MEGET GLAD..!
Avatar billede arnvig Nybegynder
03. februar 2003 - 13:37 #1
Nej, det er ikke garanteret.
TDC har ifølge betingelserne ret til at skifte disse ud efter behov.
Avatar billede arnvig Nybegynder
03. februar 2003 - 13:37 #2
ofte vil det dog være den samme, men langtfra altid
Avatar billede thebest1020 Nybegynder
03. februar 2003 - 13:38 #3
Okay..! Men nogle af mine venne siger de får de sammen hvergang..! Det vil sige at de godt kan skifte dem ud..! Men gør de det normalt..?
Avatar billede klirr Nybegynder
03. februar 2003 - 13:39 #4
Umiddelbart kan det godt være at du beholder de to ipadresser, men TDC kan dog til enhver tid flytte dig over på andre adresser.... For at undgå dette kunne du bruge f.eks. dyndns.dk hvor du istedet for IP kan anvende en pegning via et script de har ex. foo.dyndns.dk..
Avatar billede bloed Nybegynder
03. februar 2003 - 13:40 #5
den kan blive skiftet hvis du slukker for din router/modem...
Ikke hvis du slukker for din comp.
Avatar billede thebest1020 Nybegynder
03. februar 2003 - 13:42 #6
Okay..! Dvs. at de i nogle tilfælde skifter IP'er ud..! Det var bare det jeg skulle vide..! Så må jeg prøve, at tjekke om WinProxy (Proxy program, Internet på LAN) kan klare den..!