Avatar billede landmark Nybegynder
02. februar 2003 - 22:42 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

mindre 3D program...?

Findes der et mindre program ala 3D Studie...? som kan lave de mest alm. 3D funktioner på tekst o.s.v. ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. februar 2003 - 22:45 #1
Jeg læser til multimedie designer, hvor man før har brugt 3dStudio max, men da det er et meget stort program, som tager lang tid at sætte sig ind i har man nu valgt at vi skal bruge "Animation master" produceret af Martin Hash (www.hash.com)  Jeg var til et seminar vedr. programmet, og jeg synes at det ser meget spændende ud, så det kunne da være en mulighed
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. februar 2003 - 22:54 #2
Der er en del 3d programmer på market som er gratis.
Feks blender, det skulle være et utrligt godt 3d program http://www.blender3d.org/    Har desværre ikke selv prøvet det :)

Discreet har også lavet et gratis 3d program. Gmax hedder det, det ligner 3dsmax en del, men bruges til spil, men mon ikke du kan lave 3d tekster også. Ved ikke helt hvordan programmet fungere men kig på det. www.discreet.com

Der er også Swift som bruges til flash produktion  mon ikke det også kan lave tekst.

Kender ikke til nogle af dem  bruger selv 3dsmax det er mere end rigeligt  men der er da 3 stykker du kan prøve at ekspertmintere med    skal måske lige siges at swift ikke er gratis :)
Avatar billede landmark Nybegynder
02. februar 2003 - 23:03 #3
tak for hjælpen til jer begge. "Swift" ser ud til at være det helt rigtige...
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. februar 2003 - 23:06 #4
okay, tror også det er let at gå til og hvis du laver flash er det jo lækkert nok :)  takker for point