Avatar billede sunlock Nybegynder
02. februar 2003 - 20:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på

Tja, overskriften siger alt. Jeg kan ikke logge på MSN Messenger. I morgens da jeg tændte computeren skulle den logge på. Det gjorde den ikke. Den skrev derimod at en firewall ikke havde porten åben eller at proxyserveren ikke var sat korrekt op. Jeg bruger hver firewall eller proxy.
Jeg har forsøgt at reparere MSN, geninstaller og slette alt. Intet virker. En anden maskine jeg har på samme lokalnet logger på uden problemer. Jeg kører Win2k, håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede fathat Nybegynder
02. februar 2003 - 20:24 #1
du er ikke den eneste der har problemer! Jeg har også selv probz.. desuden er www.hotmail.com også nede!! FANDME TRÆLS!!!!
Avatar billede sunlock Nybegynder
02. februar 2003 - 20:25 #2
Mange tak for svaret... det hjælper også mig :)
Avatar billede fathat Nybegynder
02. februar 2003 - 20:29 #3
Avatar billede sunlock Nybegynder
28. februar 2003 - 09:08 #4
Lukker...