Avatar billede razmataz Nybegynder
30. januar 2003 - 13:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Trillian

Jeg har et temmeligt mystisk problem med min Trillian klient.
Den starter op 2 gange i windows, jeg kører Win XP Pro.
Når computeren starter op åbner den som sagt 2 trillian's, hvis jeg så kigger i min start menu under startup står der ingen ting, så det er ikke der det er galt. Jeg har prøvet at gå ind i trillian og konfigurere den ene til at den ikke skal starte op, med det resultat at ingen af dem starter. Under msconfig har jeg kigget efter et sted hvor den starter, og har fundet den under fanebladet "startup" hvor den til gengæld står 2 gange. Hvis jeg fjerner afmærkningen til den ene starter ingen af dem op, og det er uanset hvilken en af dem jeg gør det med.
Jeg fatter virkeligt hat og briller af det her...
Nogen forslag?
Avatar billede dennism Nybegynder
30. januar 2003 - 13:14 #1
Findes Trillian to gange inde i tilføj/fjern programmer?
Avatar billede razmataz Nybegynder
30. januar 2003 - 13:19 #2
Nej, den er der kun 1 gang.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
30. januar 2003 - 13:46 #3
hent tweak-xp demo www.totalidea.de der kan du se hvilkene programmer der starter med windows og der er den vel 2 gange så der kan du fjerne den ene (kan godt være at du kun har installeret den 1 gang men der er 2 startup filer)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
30. januar 2003 - 13:47 #4
Avatar billede game_tracker Nybegynder
30. januar 2003 - 13:48 #5
skal ind og spille cs 1.6 men jeg kikker forbi sener
Avatar billede razmataz Nybegynder
30. januar 2003 - 14:54 #6
Hmm... jeg kunne ikke finde nogle steder hvor den startede trillian overhovedet.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
13. februar 2003 - 10:45 #7
har du tjekket win.ini?
Avatar billede razmataz Nybegynder
14. marts 2003 - 17:22 #8
Nå, jeg geninstallerede windows, nu funker det.