Avatar billede maniacdog Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:22 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Angående et forslag og en person kaldet \"jhz\"

Hej Admin og i andre.

Jeg har her til aften lagt mærke til at en person ved navn \"jhz\" har oprettet følgende spørgsmål.

http://www.eksperten.dk/spm/31110
http://www.eksperten.dk/spm/31111
http://www.eksperten.dk/spm/31112

Lagde du mærke tli noget?

1) Han har oprettet alle med 0-1 point.
2) Han har oprettet dem i forkert katagori
3) I et af sine spørgsmål får han et godt svar, men afviser det

Det var så den ene ting.

Kunne det ikke være enormt behjælpeligt for andre på eksperten.dk hvis der blev lavet en \"Black Book\". Et sted hvor folk som havde \"snydt\" blev skrevet ind, folk som opretter for mange spørgsmål for manger, folk som opretter spørgsmål forkerte steder m.m.
I denne bog kunne der jo så stå det samme som stod/står på personens mini site.

Det var bare et forslag for jeg er egentligt træt af disse folk på et godt sted som eksperten.dk
Avatar billede maniacdog Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:24 #1
Fandt lige et sted mere.
http://www.eksperten.dk/spm/31106
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:26 #2
Ide lyder som en okey ide som på jubii´s gamle auktion.

dog kan alle ramme \"folk som opretter spørgsmål forkerte steder m.m.\"  ;o)
Avatar billede jd Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:29 #3
For fanden maniacdog, Jzh er ny her, så hvad med bare at lade ham det vide, forklare ham reglerne istedet for bare at dømme ham til snyder...
Jeg kender ham, og han er lige startet idag!
Det er godt nok at der er nogen der tager sig af snydere, men dette er sq ikke en velkomsttil en ny!!

/Jon@z
Avatar billede parazite Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:32 #4
Synes også jhz\' opførsel er temmelig upassende. Kunne man finde på noget med et \'voting-system\', hvor man så kan give folk karakterer efter endt \'besvarelse\' o.l. i stil med Jubii\'s auktion?

- Parazite
Avatar billede jd Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:43 #5
Ja, gu er den upassende, men tag da lige at sikre jer at han er klar over reglerne inden i overfalder ham!
Forøvrigt synes jeg at idéen med voting-system er fed... men man skal ikke kunne bedømme folk den første uge! ;O)

/Jon@z
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:54 #6
jd> Kalder du en 158 dage gammel bruger ny?
Avatar billede gauntlet Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:56 #7
jeg har ikke hørt om sådan et voting system.. hvad skal det bruges Til?
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:58 #8
gauntlet> eks. ved jubii´s auktion..

Der kan man efter en handel skrive ens mening om den person man har handlet med.. \"han fik penge men sendte ikke produktet.. handel ikke med ham\" Så kun 1 person begår en fejl med omtalte person eks. ;o)
Avatar billede jd Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:03 #9
bacardil-> Nej, sorry...viste ikke han havde været oprettet så lang tid! Men hvis du kigger på datoen over hvilke spørgsmål han har oprettet, så er alle på nær 2 oprettet idag. Altså, siger det jo ikke så meget om hans kendskab til eksperten\'s regler, at han har været oprettet i 158 dage!
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:10 #10
Nja... men tror du ikke folk ved hvad man bruger de tildelte point til?
Og han ved jo hvordan man sætter ens point til 0/1
Avatar billede jd Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:21 #11
Tjo...nu har jeg i hvert fald sendt ham en mail, så vi kan få lidt orden :)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:47 #12
Jeg har sagt det jeg mener, at lige netop HAN måske er ny det er så et minus at det lige skulle gå ud over ham. Ret generalt så er jeg træt af disse personer.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:48 #13
Desuden hvor svært er det egentligt og læse jd?
Det er da overskueligt når man skal oprette et spørgsmål og 4 i træk???
Avatar billede jzh Praktikant
30. oktober 2000 - 21:59 #14
Undskyld alle sammen... ja, jeg er lidt ny her... det må i undskylde :(
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2000 - 22:00 #15
iorden og velkommen jzh..
Avatar billede maniacdog Nybegynder
30. oktober 2000 - 22:00 #16
Også som nævnt i overskrift, så er der også en anden ting, til andre personer.
Det er iorden jzh og undskyld fejlen.
Men du må kunne forstå hvor irreterende det egentligt er i længden?
Avatar billede maniacdog Nybegynder
30. oktober 2000 - 22:01 #17
Jeg fjerner dette indlæg og kommer med et nyt når jeg ser ligende fejl - Jeg skal nok lade være med og komme så fremtræden...
Avatar billede jzh Praktikant
30. oktober 2000 - 22:24 #18
Tak, venner :)
Avatar billede jd Nybegynder
31. oktober 2000 - 14:22 #19
mainacdog-> jzh\'s svar taler vist for sig selv...
*no hard feelings*

/Jon@z
Avatar billede maniacdog Nybegynder
31. oktober 2000 - 16:31 #20
Ved det, men stadig så syntes jeg det er trist når personer begår sådanne fejl. Det er jo ikke så svært og læse og liiige klikke på den rigtige katagori.