Avatar billede jzh Praktikant
30. oktober 2000 - 19:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logo?

Hvor skal det grimme \"Spørg Eksperten!\"-logo altid dukke op, når jeg mindst har brug for det. Det giver meget langsomere sider!
Avatar billede blood Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:29 #1
det er ikke Spørg Eksperten logoet der gør siden langsom

det er deres database og det er ikke noglt at gøre ved fortiden

Spørg Eksperten logoet er der kun fordi siden er langsom at hente
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:31 #2
Jep det er da også bedre at det kommer så man kn se der sker noget ellers skulle man sidde 20 sek. uden at vide om siden var aktiv eller ej.

Der gør logo´et sig odt nok..
Avatar billede apollo69 Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:56 #3
Jeg ka´ lige sige at logo´et fylder 6 kb
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. oktober 2000 - 06:35 #4
6KB ?? Gad vide om de har overvejet muligheden 16 farver (Median Cut) ?
Men 6KB det tager jo ingen tid ..
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
31. oktober 2000 - 10:11 #5
jzh>> Når du endelig rammer rigtigt med kategorien, skal du også vide at netop i denne kategori, behøver du ikke bruge point, i hvert fald ikke for at få svar fra os :) Vedr. dit spm. har blood helt ret. Vi håber på inden længe at have en aftale, som gør at vi får noget hardware, som giver hastighed, hastighed, hastighed.