Avatar billede fnugster Praktikant
30. oktober 2000 - 11:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan man lave runde kanter på rammer?

På min hjemmeside har jeg nogle rammer, og det ville pynte på siden hvis disse rammer havde runde hjørner, kan dette lave i FP2000?
Avatar billede friiser Nybegynder
30. oktober 2000 - 11:57 #1

med på en lytter....

~friiser~
Avatar billede jwolf Nybegynder
30. oktober 2000 - 12:01 #2
Nej, det kan du ikke, men du kan lave små billeder der ligner et hjørne, og indsætte dem i cellerne. På den måde kan du opnå det resultat du ønsker.
Avatar billede jwolf Nybegynder
30. oktober 2000 - 12:02 #3
hov. Det skulle ha\' været et svar, ikke en kommentar!
Avatar billede jwolf Nybegynder
30. oktober 2000 - 12:03 #4
hvis du ikke helt er med på hvad jeg mener, kan du fortælle mig sidens adresse, og jeg kan lave det for dig :o)
Avatar billede dailouis Nybegynder
30. oktober 2000 - 12:22 #5
ja, via grafikbilleder.

Lav en ramme1.gif med de 2 øverste runde hjørner og en med de 2 nederste hjørner.

Sæt billedet ramme1.gif ind i toppen af dokumentet og ramme2.gif i bunden.

Hvis du bruger Shared borders kan du rette i filerne top.html og bottom.html
Avatar billede altinet Nybegynder
30. oktober 2000 - 13:08 #6
Prøv evt. at se:

http://www.altinet.dk/aerodome/index.htm

...som er lavet på den nævnte måde med små gif\'s i hjørnerne. (Du må gerne hugge dem, hvis du har lyst!)

:-) Lars