Avatar billede krillev3 Nybegynder
26. januar 2003 - 14:19 Der er 3 kommentarer

windows 95-98

hmm jeg skal lave en pc hvor der ligger windows 3.11 og der skal lægges et nyere ind på ikk.. det kan jeg da men jeg skal sammentiddiget ligger en cd-rom ind der står der er kun driver til 3.11 + 95 + nt... bahh hmm jeg mener at windows 98 selv finder drevet gør den ikke det...
Avatar billede benny.dk Nybegynder
26. januar 2003 - 14:24 #1
Hvad har det lige med PDA at gøre?

Man må ikke åbne to ens spørgsmål
Avatar billede krillev3 Nybegynder
26. januar 2003 - 14:30 #2
det er det da hellere ikke .... du kan læse at det ikke er de samme jeg vil gerne have nogle rigtige svar..
Avatar billede fromsej Praktikant
26. januar 2003 - 14:32 #3
Så luk dem , og opret dem i den rigtige kategori.
http://www.eksperten.dk/kat/18/