Avatar billede frem01 Nybegynder
24. januar 2003 - 17:06 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Stemmesamtale

efter at fået ADSL TDC på min isdnlinie, kan jeg ikke stemmesamtale i MSN Messenger, til anden computer.
Kan man løse dette problem.
phh
Avatar billede bloed Nybegynder
24. januar 2003 - 17:08 #1
det kan du godt, hvis du beder din udbyder om at få
en fast ip...

Du skal bare forklare hvad den skal bruges til....
og så koster det en lille slat penge i måneden, men ikke noget stort?
Avatar billede dennism Nybegynder
24. januar 2003 - 17:15 #2
bloed >>

Stemme samtale i MSN burde da virke, uanset om man har fasp IP eller ej!?
Avatar billede speedy Nybegynder
24. januar 2003 - 17:20 #3
Jeps, det har absolut INTET med fast IP at gøre. Jeg tror lige bloed skal give de point tilbage.

bloed og frem01>>Mon ikke lige i skal komme med en forklaring ? ellers tror jeg nemt i bliver anmeldt for snyd.

/SpEeDy

Avatar billede dennism Nybegynder
24. januar 2003 - 17:25 #4
Som et svar på spørgsmålet, vil jeg nok mene at problemet ligger i at du skal have åbnet for porten på din router!
Avatar billede speedy Nybegynder
24. januar 2003 - 18:00 #5
Og porten du skal åbne er 6901

/SpEeDy
Avatar billede dennism Nybegynder
24. januar 2003 - 18:05 #6
Skal vi afvente en kommentar fra bloed/frem01, eller skal vi anmelde med det samme?
Avatar billede speedy Nybegynder
24. januar 2003 - 18:06 #7
lad dem lige få en chance for at udredde situationen selv :)

/SpEeDy
Avatar billede dennism Nybegynder
24. januar 2003 - 18:10 #8
Fair nok... Det får de så :)
Avatar billede dennism Nybegynder
24. januar 2003 - 18:10 #9
frem01 er iøvrigt kun 5 dage gammel :)
Avatar billede speedy Nybegynder
24. januar 2003 - 18:12 #10
hehe, han er faktisk kun få timer gammel lige nu...kun lige oprettet til dette spørgsmål :)
Avatar billede dennism Nybegynder
24. januar 2003 - 18:16 #11
Ups.. Jeg kiggede også forkert!.. Jeg kom til at kigge på det antal point han har optjent istedet! :)
Avatar billede frem01 Nybegynder
24. januar 2003 - 18:24 #12
frem01 er lige oprettet,og glad for nogle svar jeg vil prøve af  frem01
Avatar billede speedy Nybegynder
24. januar 2003 - 18:29 #13
Okay, hvis du er ny så velkommen til.
Du skal dog ikke bruge så mange point. Der er en grund til at der er 3 faste pointsatser når du opretter spørgsmålet.

Desuden skal du vente med at acceptere et svar før du har afprøvet det og ved at det virker.

så bloed>>Går udfra at du ikke har noget imod at aflevere pointene tilbage til frem01.

/SpEeDy
Avatar billede frem01 Nybegynder
24. januar 2003 - 18:42 #14
att/  SpEeDy  tak for hjælpen,
frem01
Avatar billede dennism Nybegynder
24. januar 2003 - 20:53 #15
frem01 >>

Undskyld at vi havde skumle mistanker om dig!... Velkommen til :)
Avatar billede speedy Nybegynder
24. januar 2003 - 20:56 #16
Men lad os lige høre fra dig bloed! Du må lige vise dig fra din gode side og give pointene tilbage.

/SpEeDy
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. februar 2003 - 20:36 #17
frem01> der er point her: http://www.eksperten.dk/spm/312646
Avatar billede bloed Nybegynder
02. februar 2003 - 20:39 #18
Øhhh.. er ikke helt med mere?

men okay.. point er point, og de betyder sku ikke så meget for mig..
Er bare træt af folk, som hele tiden tror andre snyder?!

Ville hjælpe manden, og ligger et svar... Han giver mig point og det er det?!
Eller?????
Åbenbart ikke...

Til frem01 smid et svar her:

http://www.eksperten.dk/spm/312646

og du vil få dine point retur.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. februar 2003 - 20:42 #19
bloed> læs dennism´s + speedy´s første kommentarer.

Dit svar var forkert, derfor skal de leveres tilbage.
Avatar billede speedy Nybegynder
02. februar 2003 - 21:32 #20
Grunden til at du fik point var at frem01 er ny  bruger her og ikke kendte til pointsystemet. Derfor accepterede han for tidligt (og gav for mange point i øvrigt).

Vi anklager ikke nogen for snyd i dette spørgsmål. Jeg pointerer bare at det er sådan her et typisk snyde-spørgsmål ser ud, og derefter giver jeg jer muligheden for at forklare en evt. misforståelse.

Og når dit svar er direkte forkert og du samtidigt får 180 point kan du vel nok selv se at det virker lidt uldendt.

Point betyder ikke meget for ret mange (heller ikke for mig). Det er mere en princip-sag at man får point for rigtigt svar og point-satsen også skal være rimelig.

/SpEeDy
Avatar billede bloed Nybegynder
03. februar 2003 - 12:57 #21
Cool nok... Jeg har bare erfaring med MSN og Kabelnet at man skal have en fast ip for at kunne føre en stemmesamtale over nettet?? Ved ikke om det så er fordi vi hver især er kobelt op på det samme lokalkabelnet....?
Det er også ligemeget... Men vi glemte helt hvad vi kom for, besvare spg!?

Der skal ikke ligge mere i det... Andet end at Frem01 mangler at afhente lidt point.......