Avatar billede mister_ Nybegynder
22. januar 2003 - 13:59 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

server på D-Link di 804 router

Hej
Jeg er ved at prøve på at starte en ftpserver op, men kan ikke få forbindelse til min server.I min opsætning af router er der noget der hedder Port Redirection ud for nr.1 står der Comment: Application og Protocol: TCP og Incomming: port 21 og Local: Port 21 og local: ip der har jeg sat den ip der er på den pc med server, er det rigtigt. Har ikke så meget forstand på router, så håber på et svar der virker.

Mvh.Poul
Avatar billede jxhello Nybegynder
23. januar 2003 - 12:30 #1
Prøv også det samme for Port 20 (FTP benytter både Port 20 & 21)
Avatar billede arnvig Nybegynder
23. januar 2003 - 12:31 #2
husk at routeren skal acceptere WAN requests
Avatar billede mister_ Nybegynder
23. januar 2003 - 16:20 #3
Hej
Kan man afprøve om det virker, fra en anden pc på samme netværk, eller skal det være en pc uden for netværket.
PS: har fast ip

Mvh. Poul
Avatar billede mortenfn Nybegynder
31. januar 2003 - 17:18 #4
Du skal igennem Setup Wizard og sætte flueben i FTP.

Derefter skal du under Advanced Features->Port Redirection sætte som du har gjordt.

Husk at Reboot under System Management

Så skulle den være der - det er den da hos mig!

MortenFN
Avatar billede mister_ Nybegynder
02. februar 2003 - 20:19 #5
takker for svarene. Alt virker :))
Avatar billede mortenfn Nybegynder
02. februar 2003 - 20:54 #6
SÅ LUK SPR: