Avatar billede lille_nina Nybegynder
28. oktober 2000 - 20:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

GoLive kategori?

Det ville være til stor hjælp for mig hvis der blev oprettet en kategori der hedder GoLive.

Kan dette lade sig gøre?
Avatar billede nomiz Nybegynder
28. oktober 2000 - 20:57 #1
Eller en der hedder GoGo bananasplit ass\'es of fire...
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. oktober 2000 - 22:13 #2
lille_nina> Kategorien er alt for lille til at kunne blive oprettet ... i hvert falde på den måde det er bygget op nu.

Admin har sagt at der vil blive lavet om på kategori systemet, så kan det være at du får din kategori.
Avatar billede prodic Mester
29. oktober 2000 - 12:34 #3
der har været snak om en decideret Adobe kategori, men mon ikke den gruppe kommer til at dække over for meget.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
29. oktober 2000 - 14:29 #4
Den er allerede på forslagslisten, men kommer som tidl. nævnt først på, når vi har en \"ny og fobedret\" menu-struktur.