Avatar billede cool-wil Nybegynder
21. januar 2003 - 12:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fejl i template?

jeg får følgende fejl hver gang jeg gemmer min template:
there is an error at line 88, colum 21(absolute position 2532) of "c:\apache\htdocs\template.dtw.php": nested editable regions ....hvad skal det sidste betyde...`??
og jeg har en <body onload="ur()"> i linie 88, som der ikke er noget galt med

nogle ide til hvad det kan være? jeg har 2 editable regions på sitet indtil vidre

wil/
Avatar billede cool-wil Nybegynder
21. januar 2003 - 12:48 #1
og den fejl betyder at jeg ikke kan åbne nye sites med samme template
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
21. januar 2003 - 15:13 #2
Har du husket : SAVE AS TEMPLATE i menuen FILE?

:-) k_l
Avatar billede cool-wil Nybegynder
22. januar 2003 - 00:08 #3
jep
Avatar billede cool-wil Nybegynder
22. januar 2003 - 00:11 #4
hvad kan det ellers være?
Avatar billede taq Nybegynder
23. januar 2003 - 15:08 #5
'nested editable regions' skulle betyde at du har editable regions der 'overlapper', dvs måske en editable region der eksisterer indenfor en anden editable region.

Svært at forklare, men jeg håber det giver nogen mening. Check placeringen af din editable regions.