Avatar billede zoonax Nybegynder
20. januar 2003 - 18:47 Der er 6 kommentarer

Tekst i .mpg

Hej.
Kan man sætte en tekst ind i et film klip ?
F.eks hvis man har lavet et klip, og vil have ens navn til at stå i nederste hjørne som en slaf copyright !

Nogen som ved noget om det ?

på forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2003 - 18:55 #1
Jeps - det kan virtualDub lave - med det rette filter. Med VirtualDub er det muligt at lave et vandmærke. Hent det her: http://shelob.mordor.net/dgraft/logo.html
Filmen skal reencodes i VirtualDub, som du henter her: http://www.doom9.org/Soft21/Editing/VirtualDub-1_4_13.zip
Avatar billede zoonax Nybegynder
20. januar 2003 - 19:01 #2
hvor indsætter man så Teksten ? Kan du uddybe lidt mere ?
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2003 - 19:06 #3
Hvis du henter filteret er der en fil med der hedder logo.txt. Den forklare det.
Je glemte vist at sige, at alt dette forudsætter at man kender lidt til VirtualDub
Avatar billede hanloven Mester
22. januar 2003 - 10:49 #4
Redigeringsprogrammer som feks. Premiere vil også kunne klare det. - Eller andre mindre programmer til redigering.

Kan faktisk findes som shareware. (kan dog desværre ikke lige komme på nogen nu...)

Kig evt. på www.vcdhelper.com - under tools...
//Hanloven
Avatar billede lotze Nybegynder
23. august 2004 - 12:13 #5
jeg fik en trojaner da jeg klikkede på det vcdhelper linket.
Avatar billede hanloven Mester
24. august 2004 - 00:04 #6
Det er jeg da ked af at høre, lotze.. har du fundet noget der kan det du skal bruge ?
- vcdhelper.com er iøvrigt i mellemtiden lavet om til videohelp.com

//Hanloven