Avatar billede morten_hjort Nybegynder
20. januar 2003 - 17:25 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Film intro

Er der nogle som er dygtige med 3D Studio Max?
Jeg skal nemlig have en lavet en film "intro" hvor teksten "JunoLab", og med en mindre skrift "presents", skal indgå. JunoLab er mit musikstudie. Jeg skal så selv lægge nogle lydeffekter på, så der må gerne ske noget når teksten kommer.
Jeg forstiller mig at teksten kommer flyvende ind på en sort baggrund og eller eller andet design-smart-ting dukker op lige bagved. 2 sekunder dukker "Present" så op med en betydlig mindre skrift. Den skal gerne laves i bedst mulig kvalitet (Ved godt det fylder ad h til).
Teksten skal være blå, men hvis man kan se lyset skinne på den vil det være fedt...

Nogle der vil påtage sig denne anderledes opgave? 200 point på højkant...

Morten hjort
::. JunoLab .::
Avatar billede nissemanden Nybegynder
20. januar 2003 - 17:41 #1
jeg vil gerne lave en i switch hvis det er ok. Hvilke format skal det være, html? men skriv lige hvis du gerne vil have det lavet i switch eller lign. hvis det er så er switch ligesom flash
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
20. januar 2003 - 18:01 #2
Det skal gerne være lidt high-tech... Så html er nok lidt for primitivt...
Kan man lave en ordentlig film agtigt intro, med flash? Den skal ikke op på nettet, men bruges i nogle filmprojekter jeg skal lave. Det skal være ligesom når et firma f.eks. New Line Cinema's logo skal vises...
Avatar billede nissemanden Nybegynder
20. januar 2003 - 18:37 #3
når ok, jeg troede at du bare ville have noget tekst som skulle flyve ind eller lign.
Avatar billede mismis Nybegynder
20. januar 2003 - 18:42 #4
Den der intro der ?

hvad er det til ?

er det noget som skal ligge på internettet som webside eller er det en AVI / MPG video vi snakker om eller hvad ?

MIS
Avatar billede nissemanden Nybegynder
20. januar 2003 - 18:46 #5
den skal ikke på nettet, se hans kommentar ovenover *:
Avatar billede mismis Nybegynder
20. januar 2003 - 19:01 #6
ohh blinde mig,
så må han jo komme med nogle formater size og fil og lengte i sec :)

MIS
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
21. januar 2003 - 18:00 #7
Længden skal være ca. 4-7 sek. Størrelsen skal jo være tv størrelse og jeg ved ikke hvad det er. Men gerne ret stort og i så god kvalitet som mulig.
Avatar billede mismis Nybegynder
21. januar 2003 - 18:23 #8
de fleste tilfelde 720x576

hvad skal du afspille det med ?

mvh MIS
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
21. januar 2003 - 20:25 #9
Jeg skal bruge det til når jeg skal hvae film/tv. der skal vi lave vores egne produktioner og der vil jeg gerne have dette "logo" med. Så jeg ved ikke hvad jeg skal afspille med. Men lav det i et format som ikke er komprimeret alt for meget. Ellers kan jeg sikkert selv konvertere den. Bare det ikke er en flash-fil. Avi eller så'en
Avatar billede mismis Nybegynder
21. januar 2003 - 21:24 #10
hmm tjaa man kunne da godt lave noget
men når det er til produktion /film/tv så er der da ikke meget sjov i at gøre det for 200 points

points skaffer da ikke mad på bordet

MIS
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
21. januar 2003 - 22:30 #11
Det er jo ikke noget proffesionelt tv ting. Det er et fag i skolen det skal bruges til... Jeg kan jo ikke give flere end 200 point.
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
23. januar 2003 - 22:01 #12
Lukker...