Er der nogle der har telmore nu?? Hvordan er deres netværk og sådan?
Synes godt om
Slettet bruger
20. januar 2003 - 10:16#6
Jeg er kunde hos Telmore. De lejer sig ind på TDC's net, idet der ikke er givet tilladelse fra regeringen til at flere teleselskaber kan oprette nye mobilnet her i landet. Jeg har endnu ikke haft noget som helst at klage over - kun positive oplevelser. :o)
Okay...jeg har haft dem før, og det var lige da de kom i starten. Der havde jeg tit problemer med at mine sms jeg fik og sendte tit var 4-6 timer forsinket! Ja, endda helt op til en hel dag...Men jeg har overvejet at skifte tilbage igen...Men ved ikke helt om standarden stadig er den samme! Men hvis du er tilfreds, så er det da værd at overveje igen.
Synes godt om
Slettet bruger
20. januar 2003 - 10:57#8
Jeg er ovenud tilfreds. Måske er det også fordi Tiscali behandlede mig som en idiot - først lukkede de mit nummer ved en fejl, og nu nægter de at betale mig de penge jeg har til gode.
Telmore virker, i modsætning til andre firmaer i samme klasse, langt mere seriøse.
ja men til deres smarttalk er der en del faldgrubber såsom hvis man ikke snakke for et vist beløb hver md skal man betale abb. o.s.v. det billigste vil efter min menning være cbb.dk aldrig abb. 24 pr. sms og 1.10 i min hvor telmore kræver 1.20 i min
cbb eller (club blah blah) som de hed før viker på sonofons net så den med at deres dækning ikke er god holder ikke en meter
Synes godt om
Slettet bruger
20. januar 2003 - 11:10#12
En søgning på http://www.teleprisguide.dk/ fortæller mig, at TDC Mixit er billigst (389 kr./kvartal) ved 270 minutters samtale pr. kvartal og 50 SMSer pr. uge.
telmore og cbb er de 2 billigste hvad ente du vælger den ene eller den anden gøre ikke så meget hvis man ser på det forbrug som du opgiver telmore priser: 200 sms af 20 øre = 40 kr. 90 min tale tid = 108 kr i alt 148 kr.
cbb priser: 200 sms = 48 kr 90 min taletid = 99 kr i alt 147
så cbb er 1 kr billigere pr. så en af de 2 må være svaret
Hvis du skal have tdc mixit og det skal være billigere skal dit primære forbrug være i din hjemme xone og opkaldene skal være til fastnet telefoner, så har du en pris på 50 øre pr minut, ellers er minut prisen 1,30 kr pr minut
Lige en kommentar til Magik vedr. Tiscali, der nægtede at betale tilgodehavende: I den forbindelse er jeg dog trods alt glad for at høre, at jeg ikke er den eneste de har bøffet. Jeg satte penge ind på min Tiscali Mobil konto, men da jeg opsagde abo. og regnede med, at restbeløbet ville blive overført til min Hovedkonto (netkonto) i hht. den kontrakt jeg havde indgået med dem, erfarede jeg blot, at disse penge beholdt de. Efterfølgende rykkede jeg for pengene flere gange, men de svarede aldrig og jeg blev bøffet. Hvad ang. Telmore har jeg kun haft gode erfaringer indtil de fakturerede en lukning af min telefon før den nogensinde blev lukket og de ville ikke erkende deres fejl og blev barnligt og vedholdende ved med at holde fast i 'at de altså ville beholde den 50'er'.... og senere fik jeg pludselig at vide, at de da 'havde haft lukket min telefon *LOL* Ham dengsen fra økonomiafdelingen fandt efter en del e-mail korrespondance pludselig et tidsrum på ganske få timer, hvor jeg ikke havde brugt tlf. fordi det var om natten. Det er ikke den skalle 50'er, men det at de ikke ville erkende at der var begået en fejl (jeg modtog også først varsling om lukning _efter_ de skulle havde lukket den, men 'de beskeder skulle jeg ikke tage så alvorligt blev det kraftigt antydet i en mail fra en knallert fra rykkerafdelingen'). Indtil da, havde jeg anbefalet næsten alle mine venner at skifte til Telmore, og det ville jeg have fortsat med, men hvis et selskab ikke vil erkende at have begået en brøler, ja, så kommer de i hvert fald til at undvære de kunder jeg ville have anbefalet fremover i min daglige omgangskreds... så det var en dårlig taktik fra 50More's side!
Som tillæg til mit første indlæg vil jeg lige tilføje, at jeg med indlægget ikke prøver at give folk det indtryk at Telmore som sådan er et dårligt firma, for ellers ville jeg jo ikke før denne oplevelse have anbefalet dem til alle mine venner m.fl., og jeg mener skam heller ikke at pgl. som står for rykkere er uhæderlig. Men, det jeg er og blev sur over er, at et selskab, som ellers har et godt ry ikke vil erkende, hvis de begår en brøler af den format, hvor man sender mig en besked om, at jeg kan nå at indbetale for at undgå, at tlf. lukkes, for at jeg blot senere kan konstatere, at der tilsyneladende er foretaget en lukning, som jeg dog stiller mig tvivlende overfor. Dette er blot _min mening_ Jeg synes, at det er latterligt, at et firma af Telmores format vedholdende og for en 50'ers skyld bliver ved med at hold fast i sin påstand om at de ikke har begået en fejl og at man antyder, at disse beskeder, altså varslinger ikke betyder noget. Når jeg lige skriver dette er det bl.a. også fordi jeg efter jeg har læst mit eget indlæg sammenholdt med reglerne for sober tone, erkender, at det vel var lige hurtigt nok at bruge ord som dengse og knallert om pgl. fra øko-afdelingen, hvilket jeg beklager både overfor denne og firmaet... men nogen gange bliver man ski' sur når man først kommer til at tænke over det, men der var jeg nok lidt for hurtig på tasterne. Ikke at jeg ikke mener at jeg er blevet taget ved næsen, men jeg vil dog gerne understrege at det er min oplevelse og holdning og indlægget ikke skal forstås som en beskyldning mod pgl. firma (Telmore) eller pgl. medarbejder hos samme firma, for jeg tror ikke de ønsker at snyde kunderne, men de burde måske ind i mellem gøre sig nogle indrømmelser, hvis de begår en fejl og sender en besked ud til kunden om at denne kan nå at betale inden lukning og så samtidigt fakturerer for en lukning før denne tilsyneladende er sket (igen: dette er min opfattelse) og jeg skriver også kun dette fordi jeg erkender jeg var lidt for skarp i mit første indlæg og undskylder hvis netiketten her hos eksperten.dk er overtrådt, for så må mit indlæg selvf. gerne slettes.
Har haft Telmore fra den dag de åbnede for tilmeldingerne - har aldrig haft et eneste problem - de har aldrig lukket for telefonen de par gange saldoen er endt i minus - CBB har ikke opkald fra udlandet, high speed data og fra sommer gprs - det har telmore - derfor vælger jeg Telmore....
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.