Avatar billede brevkasserne Nybegynder
19. januar 2003 - 02:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tutorial!

Jeg har engang fundet en dansk tutorial til de figure som findes på denne side http://www.dreamshocker.com/oldsite/dshockv2/html/index.html
Altså figurerne er de der mange "sædcelle"-lignende genstande.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde sådan en tutorial, for jeg kan ikke finde den mere!
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. januar 2003 - 02:38 #1
Du kan her læse om hvordan du laver organiske overflader og så kan du jo bare selv modellere figuren så den får "hale" på :)
http://www.neilblevins.com/cg_education/complex_mats_falloff/complex_mats_falloff.htm
Avatar billede initializing Nybegynder
19. januar 2003 - 02:50 #2
Prøv på www.3dmaxer.dk der er ret mange tutorials.. Både Danske og Engelske..
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
19. januar 2003 - 17:53 #3
Jeg har nu engang set en præcis tutorial til den figur. Det er den tutorial jeg ønsker :-)
Avatar billede mismis Nybegynder
20. januar 2003 - 10:37 #4
jeg kan godt lave en video tutorial til dig hvordan du kan lave sådan nogle,
men det bliver så i Lightwave 3D, men du bruger måske Max ?

MVH

MIS
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
20. januar 2003 - 14:55 #5
Jeg bruger 3ds max.
Avatar billede mismis Nybegynder
20. januar 2003 - 16:47 #6
oki så prøver vi alligevel

lav en box af 1x1x1 polygon
vælg nederste polygon og bevel halen  ud 3-4 gange så du får en formen som halen men firkantet

derefter finder du MESH SMOOTH og køre den på dit object

og TA DAAA så skulle den være der.

jeg laver lige tutorialen til dig som video i lightave
det kan måske bedre give dig en ide om hvad jeg mener.

www.trhlogos.dk\cellen_by_mis.avi  800kb video

og her er det Video codec du skal installer for du kan afspille videoen.

www.trhlogos.dk\thecodec.exe

God fornøjelse

MVH

MIS
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
20. januar 2003 - 17:53 #7
Hvordan får man halen snoet, som på figurerne på siden jeg henviser til?
Avatar billede mismis Nybegynder
20. januar 2003 - 18:37 #8
ØHHH har du ikke kigget den lille video jeg lavede til dig ?

MIS
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
21. januar 2003 - 11:08 #9
Nu har jeg... :-)
Takker mange gange!