Avatar billede net-base.dk Nybegynder
17. januar 2003 - 14:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

IRC server der hjemme

Kan jeg ikke lave en server til IRC på min Server der hjemme. så kan skal connecte til en server der hedder net-base.dk?

Eller hvordan fungere det.

Hvis ja Hvordan det.
Avatar billede tubber Juniormester
17. januar 2003 - 14:38 #1
Prøv at kontakte en server admin eller en net admin på net-base.dk om man må, må man ved de sikkert hvordan man gør....

Jeg ved du ikke bare kan sådan uden vidre må op undernet.org....men man må gerne på dalnet...

/Tubber
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
17. januar 2003 - 14:50 #2
Det er mig der ejer Net-base.dk, og jeg har en server stående der hjemme...

Så vil skal jeg bare vide hvordan jeg sætter en server op til det.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
20. januar 2003 - 11:40 #3
Hallo er der ikke nogle der ved noget om dette spg. ?¿?
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2003 - 23:52 #4
Taenker du paa at koere en irc-server paa din computer?
Avatar billede tubber Juniormester
20. januar 2003 - 23:58 #5
Hent en irc server på tucows ( http://tucows.telia.lv/preview/195564.html )
Installer den og så kig lidt rundt i dens opsætning.....hvis din server der hjemme står og er registreret som DNS Server til net-base.dk så skulle den selv finde ip, når man prøver at connecte net-base.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 06:09 #6
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
21. januar 2003 - 10:29 #7
så skete der noget... jeg prøver det lige af når jeg kommer hjem
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
24. januar 2003 - 00:58 #8
Tubber-> Smid et svar hvis du er intereseret i at på point.

Da jeg har hentet det du sagde at jeg skulle hente... Og nu vilker min IRC server.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
27. januar 2003 - 08:27 #9
Nu må du gerne svare. For jeg gider ikke have 15 Point stående og figurere som jeg har dem ude. når jeg kan få lukket det her Spg.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
30. januar 2003 - 10:41 #10
Lukker...

Det svar Tubber gav virkede...

Men da jeg ikke gider have 15 point stående, og han ikke gider smide et svar. så nu lukker jeg.