Avatar billede fynbo Nybegynder
16. januar 2003 - 23:05 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

PHP Programmør

Jeg søger også php-programmører, som ønsker freelance opgaver ofte.

Timeprisen skal ikke ligge på mere end 60-70 :)

Har du nogen spørgsmål, skal du være velkommen til at spørge!..

Min mail er freelance@infinito.dk!

Christian
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2003 - 23:14 #1
Ja hvad skal du have lavet? :)
Avatar billede fynbo Nybegynder
16. januar 2003 - 23:16 #2
Mange ting.. Rettelser til et datingsite, rettelser til en fagbog, rettelser til en side om den danske skattelov osv. Samt udvikling af nye features, både for firmaet, men også for eksterne kunder!

Meget af programmeringen vil være udvikling af administrative systemer, til styring af eksisterende sites!
Avatar billede jinxit Nybegynder
16. januar 2003 - 23:41 #3
Freelance til 60-70... pas
Avatar billede fynbo Nybegynder
16. januar 2003 - 23:43 #4
okay?.. Det havde du ikke behøvet at lægge et svar for at sige!
Avatar billede fynbo Nybegynder
16. januar 2003 - 23:44 #5
Desuden ved jeg godt at 60-70 er lige i underkanten, men når først firmaet får succes, vil lønnen jo også stige deraf!
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2003 - 10:52 #6
Fynbo>> Lige for at forstå spørgsmålet rigtigt:
Søger du så en PHP programmør + nogle freelancere? Eller bare nogle freelancere?

60-70 kr/t det får I ikke andet end en masse shit kode for - med andre ord en dyr løsning.... Men man får hvad man betaler for!
Avatar billede knas Nybegynder
27. januar 2003 - 18:59 #7
60-70 kr? - det lydder ikke dårligt - er det om måneden?
Avatar billede emileej Nybegynder
07. februar 2003 - 16:32 #8
Du ved jo at jeg er frisk, Christian...
Avatar billede mnv_dk Praktikant
07. marts 2003 - 20:53 #9
Kontakt mig evt. mnv@mnvds.dk
Avatar billede netraider Nybegynder
07. april 2003 - 11:47 #10
Bedre end ingenting... freelance@colde.dk  |  http://freelance.colde.dk
Avatar billede fynbo Nybegynder
29. juni 2005 - 12:49 #11
d