Avatar billede delphidaner Nybegynder
27. oktober 2000 - 11:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

E-mails fra Eksperten

Jeg kunne godt tænke mig en funktion på Eksperten, hvor man midlertidig kan afbestille modtagelsen af e-mails.

Grunden til det er at jeg ikke har Internet-forbindelse derhjemme, men kun på skolen. Derfor er jeg interesseret i at slå det fra i ferierne. I Efterårsferien havde jeg modtaget godt 200 mails.

Jeg ved ikke hvor stor interessen er, da jeg har det indtryk at der ikke er så mange studerende på Eksperten, men nu ligger forslaget på bordet.

Kommentarer til forslaget?
Avatar billede slashman Nybegynder
27. oktober 2000 - 11:51 #1
Hvis du går til Indstillinger - mine indstillinger og sätter hak i :
\"Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager. \"
begränses antallet af mail betragteligt.
Avatar billede blood Nybegynder
27. oktober 2000 - 11:52 #2
jeg modtar ca 200 om dagen
og i Efterårsferien var jeg på ferie der hade jeg gode 3000 mails at hente

så ja det kunde være en god ting
Avatar billede tommyv Nybegynder
27. oktober 2000 - 11:58 #3
Det ville være en meget god ide *S*
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
27. oktober 2000 - 13:24 #4
Vi er opmærksome på problemstillingen, og har skrevet det på forslagslisten.
Avatar billede delphidaner Nybegynder
30. oktober 2000 - 07:48 #5
slashman: størstedelen af mine emails er nye spørgsmål, og ikke indlæg i eksisterende spørgsmål. Jeg abonnerer ikke engang på ret mange kategorier.