Avatar billede gol Nybegynder
15. januar 2003 - 17:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logitech mx300

Nu har jeg haft flere mus med scroll som har kørt udmærket, men denne mus kører underligt med hjulet, som om skærmen kører i store hak ?? er der lavet en ordentlig driver til musen.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
15. januar 2003 - 18:17 #1
Det kan evt. være batterierne. Ellers burde du kunne hente de nyeste drivere på logitech.com.

Skipper
Avatar billede hologram Nybegynder
15. januar 2003 - 22:47 #2
Det kan være fordi "Brug jævn rulning" er slået fra.
Prøv at gå ind i Internet Explorer.
Funktioner - Internetindstillinger - Avanceret - Brug jævn rulning.
Marker denne og se?
Avatar billede gol Nybegynder
16. januar 2003 - 13:29 #3
der skal ikke batterier i, men jeg vil prøve at hente driveren.
hologram hvad var der som du ville sige ??