Avatar billede armena Nybegynder
15. januar 2003 - 17:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

egen email

Hvordan kan jeg brug msn messenger med min egen email. Altså ikke en med @hotmail.com. For hvis jeg logger på med Armen@alawork.dk, så virker det ikke.
Avatar billede kunze Nybegynder
15. januar 2003 - 17:16 #1
armana > Du skal oprette armena@alawork.dk som bruger med et passport.

Mvh
Kunze
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2003 - 17:22 #2
tror måske mere han er interesseret i at få at vide hvordan han gør det kunze :)
Avatar billede kunze Nybegynder
15. januar 2003 - 17:29 #3
Ja, men det er som nemt nok. Det gøres fra MSN Messenger. :-)

Åben programmer når du er logget af. Vælg Filer > Log på: Her klikker du "Få et .NET Passport"
Så er det bare at følge vejledningen :-)

Mvh
Kunze
Avatar billede armena Nybegynder
15. januar 2003 - 17:44 #4
ja, men når jeg klikker og skal udfylde feltet, står der stadig: @hotmail.com i feltet hvor man skal udfylde email.
Avatar billede armena Nybegynder
15. januar 2003 - 17:46 #5
tak!
Avatar billede kunze Nybegynder
16. januar 2003 - 02:36 #7
armena > Det var så lidt :-)
Tak for point.