Avatar billede graceland Nybegynder
15. januar 2003 - 14:35 Der er 1 løsning

Sover de eller lamme i fingerene?

Goddag
Jeg har registreret webdomain.dk . Men hvornår kan jeg logge ind på webmail og alt det der. Se lige på http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?query=krellers.dk&pageid=82&action=cmsview&lang=da jeg er kommet over til webdomain.dk. Men det andet er jeg ikke oprettet i, har sendt mail til dem men de svare ikke på dem?
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
15. januar 2003 - 14:47 #1
Hejsa jeg har selv et domæne hos webdomain... De var ganske hurtige til at få gjort mit domæne aktivt da jeg registrerede det. Men de har vist ganske travlt derinde, så der kan gå lang tid inden de svarer på mails.
Prøv at ringe til dem på nummeret der står på www.webdomain.dk, så er der nok større chance for at få fat i dem.