Avatar billede lassegj Nybegynder
26. oktober 2000 - 22:34 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Mobiltelefon

Hej! Hvorfor ikke oprette en kategori med mobiltelefoner? Det er da højst sandsynligt at de fleste har en. Er det blevet prøvet før?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
26. oktober 2000 - 22:43 #1
Eksperten skriver på infosiden:

\"Kort fortalt er Eksperten.dk et online forum, hvor medlemmerne svarer på hinandens spørgsmål indenfor IT\"

Men ideen er vel go´ nok.

/apollo69
Avatar billede lassegj Nybegynder
26. oktober 2000 - 22:47 #2
Jeg kan godt se at man går lidt uden for grænserne, men i dag bruger jeg da min mobil og computer sammen. Man kan få datakabler og overføre ting og en masse andre programmer til computeren til at sende ting til sin mobil med.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2000 - 23:17 #3
Den traver har efterhånden været oppe mange gange her på eksperten, men admin vil ikke være med. Mobil telefon = PC = en katagori?
Avatar billede blood Nybegynder
26. oktober 2000 - 23:48 #4
apollo69

på en eller anden måde er en mobimo osse IT
Avatar billede ortrak Nybegynder
27. oktober 2000 - 01:18 #5
Der er masser af gode foreslag til nye kategorier på eksperten.dk. Men de vil ikke tilføje flere, før de får lavet en ny kategori-navigation da det ellers bliver for rodet. Ganske forståeligt.

/ortrak
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. oktober 2000 - 12:08 #6
Mobiltelefoner og computer er ved at smelte sammen .. Nokia 9000-serien fx. Og når vi går i gang med 3. genneration af mobiltelefonerne, så kan det jo kun \"gå galt\" !! :)
Avatar billede doeleman Nybegynder
27. oktober 2000 - 12:43 #7
Du kan jo starte med at stille dine spørgsmål i \"Generelt - Fri debat\" eller \"Hardware - Håndholdt\". Hvis der kommer mange spørgsmål, skal der nok blive oprettet en kategori. Der er ingen grund til at oprette kategorier, før der er spørgsmål om emnet. Der er \"døde\" kategorier nok i forvejen.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
27. oktober 2000 - 13:34 #8
Læs svar fra ortrak og doeleman ! :)