Avatar billede finesmecker Nybegynder
14. januar 2003 - 16:35 Der er 2 løsninger

Tv-out problem

Jeg har et problem:

Har Geforce 4 4400 og XP

Når jeg bruger tv-out kan jeg se film på tvet men i stor format flimmer det helt vildt. (havde Geforce 2 før og det fungede fint) Er der nogle instillinger jeg skal lave eller andet jeg kan gøre - 50 point

Jeg har DVD men skal vel ikke bruge nview til det når jeg skal se det på tvet. Brugte TvTool med mit gamle kort men det understøtter ikke geforce 4. Nogle der kender andre metoder - 50 Point
Avatar billede lhawk Nybegynder
18. januar 2003 - 01:56 #1
Så vidt jeg kan se skulle den sidste nye TVTool 6.8.4 understøtte GeForce 4.
Har du kigget på den.?
http://tvtool.info/english/tvtool684_e.htm
Avatar billede finesmecker Nybegynder
21. januar 2003 - 08:40 #2
takker Ihawk