Avatar billede morten_b Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:11 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Admin -> skal dette tolereres?

Tænk hvis alle herinde oprettede spørgsmål som dette
http://www.eksperten.dk/spm/30487
Hvor mange skulle der til før overskueligheden og seriøsiteten herinde går fløjten?

Disse \"spam\"-spørgsmål er efter min mening meget værre end snydere og burde på ingen måde bliver tolereret!
Avatar billede blazer Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:12 #1
Morten........hvis du lagde mærke til det var det faktisk en ide til eksperten om at lægge et ur på siden!!!!!!!!!!

Bare på en humoristisk måde.....da du så fyrede dit lort af fyrede jeg da bare tilbage :))))))
Avatar billede gauntlet Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:15 #2
Tænk hvis alle herinde oprettede spørgsmål som dette
http://www.eksperten.dk/spm/30495 (det er det spm du kigger på)
Hvor mange skulle der til, før alle de nye ville synes vi var en gang skrankepaver og politibetjente?

Disse spørgsmål er efter min mening meget værre end snydere og burde på ingen måde bliver tolereret!
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:16 #3
blazer>>> Så placer det under \"Eksperten.dk: Forslag\"
Avatar billede morten_b Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:39 #4
Blazer: Hvis du ikke er ude på at irritere seriøse brugere, så er du enten blind eller ualmindelig dum!

Prøv at gå ud af dette spørgsmål f.eks. ved at trykke på \"Nyeste spørgsmål\" (hvis du kan finde det) og kig ude til højre på siden (højre er den side hvor Eksperten-logoet IKKE står) - sørme om der ikke under statistik står hvad klokken er!
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:42 #5
26/10 2000  17:41 for at det ikke skal være løgn :)
Avatar billede morten_b Nybegynder
27. oktober 2000 - 12:15 #6
Avatar billede edderkop Nybegynder
29. oktober 2000 - 01:02 #7
Humor eller ej. Morten b har jo ret. Dette er ikke stedet til at tjekke klokken. Hvis vi alle oprettede latterlige spørgsmål ville eksperten.dk miste sin værdi. blazer har måske ingen venner at snakke med og måske ved han ikke at tjat sider er opfundet.
Avatar billede morten_b Nybegynder
30. oktober 2000 - 12:00 #8
...er glad for at jeg ikke er den eneste med den mening...
Avatar billede morten_b Nybegynder
30. oktober 2000 - 12:53 #9
Her er flere eksempler:
http://www.eksperten.dk/spm/30924
http://www.eksperten.dk/spm/30922
http://www.eksperten.dk/spm/30916
...jeg syntes at man burde gøre noget ved det...
Avatar billede nomiz Nybegynder
30. oktober 2000 - 12:57 #10
Hej..

Jeg var rent faktisk i TVIVL om hvad klokken var!
Og så længe det hedder Fri Debat, så går jeg stærkt ud fra at det er en fri debat!!

Min mor lærte mig engang et ordsprog.. \"Tænk før du taler\"..

- Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
30. oktober 2000 - 12:58 #11
prøv at bruge tænk ordsproget
Avatar billede nomiz Nybegynder
30. oktober 2000 - 13:06 #12
Morten B>> \"Tænk hvis vi allesammen gjorde det.

Hvis alle hver gang de ikke lige vidste hvad klokken var eller hvilken dato vi havde idag, lavede et spørgsmål på Eksperten\"

Tænk hvis vi allesammen var sådan..
Hvis alle hver gang de ikke lige vidste hvad de skulle lave, legede politimand og skulle gøre eksperten.dk et kedeligt sted...!

Hvis alt skal være så kedeligt, hvorfor debaterer du så ikke på \"Foreningen For Danske Kedelige Piberygere, Hvis Store Interesse Er At Diskutere Hvorvidt Spændviden På Skinnerne Af En Gyngestol Skal Strammes\" i stedet..

- Simon
Avatar billede morten_b Nybegynder
31. oktober 2000 - 11:51 #13
Simon -> Jeg ved ikke hvad børn i din alder syntes er morsomt, men jeg nægter at tro at jeg er den eneste der efterhånden er træt af din barnlige opførsel. Jeg betragter Eksperten.dk som et forum til at søge seriøs hjælp til computerrelaterede problemer, ikke en legeplads for små børn som keder sig. Selvfølgelig skal der være plads til humor, men at man ligefrem opretter spørgsmål, eller som dig, fylder andres spørgsmål med latterlige kommentarer, er at gå for vidt. Derfor mener jeg at administratorerne på den ene eller den anden måde bør gøre noget ved dette.

Jeg går ud fra at du nu vil svare med en eller anden dumsmart bemærkning igen, men jeg håber at folk kan se forbi dette og bruge Eksperten.dk til det som er dens rigtige formål!
Avatar billede billeschou Nybegynder
03. november 2000 - 10:04 #14
Tankevækkende at ingen af admin\'erne har kommenteret dette (så vidt jeg kan se).

morten >> hvis du har så meget imod humoristiske spørgsmål, så kan du jo bare foreslå admin\'erne at lave en ignore-funktion. Så er vi alle glade...
Avatar billede beaviz Nybegynder
03. november 2000 - 10:15 #15
wow, så kan vi sætte morten_b på ignore... :)
Avatar billede billeschou Nybegynder
03. november 2000 - 10:50 #16
*lol* det må vist gå under betegnelsen misbrug... eller en uønsket sideeffekt. Morten er du der? *G*
Avatar billede morten_b Nybegynder
03. november 2000 - 13:57 #17
billeschou -> jeg har i princippet intet imod humoristiske kommentarer og måske et enkelt spørgsmål nu og da, men jeg mener bare at det er ved at tage overhånd.

Kig på mine eksempler - 3 \"ligegyldige spørgsmål\" (30916, 30922 og 30924) indefor 8 spørgsmål (30916-30924)

Syntes du ikke at det er for meget?
Avatar billede billeschou Nybegynder
03. november 2000 - 15:00 #18
nej jeg fandt dem underholdende