Avatar billede castrol Nybegynder
13. januar 2003 - 20:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

slet spørgsmål?

Hvordan sletter man et spørgsmål som man har oprettet her?
Avatar billede cms Nybegynder
13. januar 2003 - 20:42 #1
Du lukker det, hvilket vil sige at du accepterer et af svarene. Ønsker du ikke at give points til andre skal du lægge et svar selv, og efterfølgende acceptere dette.
Fx skal du ikke uddele points i dette spørgsmål
Avatar billede hermandsen Juniormester
13. januar 2003 - 20:42 #2
Du kan ikke slette det, men du kan da lukke det, eller du kan bede en CoAdmin om at slette det...

Lukke det: Læg selv et svar og accepter det.
Slet det (CoAdmin): Anmeld dig selv ved at bruge "Anmeld misbrug"-funktionen i venstre side under "Funktioner".
Så skriver du bare hvad problemet er, og så tager en CoAdmin sig af det! ;)

//hermandsen
Avatar billede snowball Novice
13. januar 2003 - 21:04 #3
hermandsen: Bare lige for at få det helt på plads, så vil et spørgsmål aldrig blive slettet helt. Os CoAdmins (og Admin selvfølgelig) kan lukke et spørgsmål så det ikke kan ses af andre end dem som har mindst CoAdmin status.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. januar 2003 - 08:19 #4
>>snowball
Yes yes... Havde også forstået det sådan, mente dog at spørgsmålet for os "dødelige" ville være slettet! Eller i hvert fald utilgængeligt! ;)
Avatar billede snowball Novice
14. januar 2003 - 14:50 #5
hermandsen: Oki ;)

castrol: En anden gang så behøver du ikke give point for de ting som du spørger om i Eksperten: Generelt og Eksperten: Forslag ! :)

Snowball
Avatar billede hushus1971 Nybegynder
08. oktober 2011 - 22:34 #6
Jeg sidder og leder efter knappen der hedder "Uddel point" eller "slet spørgsmål"... Så er det altså lidt MEGET svært at gøre noget ved det. Jeg har 2 spørgsmål herinde som ikke er lukket, fordi jeg ikk ved hvordan og IKKE noget med funktioner og tryk her og der... Sæt en knap på der hedder "Luk spørgsmål" eller "Uddel point"
Avatar billede hushus1971 Nybegynder
05. november 2011 - 01:24 #7
Jeg er ikke blevet klogere af det I skriver, så jeg må bare lukke for kontoen herinde, for ingen af de ting I siger virker
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2011 - 02:15 #8
Du kan ikke lukke et spørgsmål, hvis der ikke er lagt et "Svar".
Og det er der ikke i nogen af dine spørgsmål.

Hvis du har fået hjælp, ber du hjælperen om at sende et svar.
Hvis du ikke har fået hjælp, sender du selv et svar.

Herefter kan du acceptere svaret.  :-)

Her er en lille film, som viser hvordan du accepterer, når der er lagt et svar: http://gratisupload.dk/vis/63579/