Avatar billede komski Nybegynder
13. januar 2003 - 20:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Går ned, hvorfor??

Jeg har installeret Norton Personal Firewall. Når jeg klikker og får oversigtsbilledet frem, så forsvinder den igen efter 5-10 sek. Jeg kan ikke rette noget i NPF for den forsvinder.
Er der nogle der ved hvad der er galt?
Avatar billede fnis Juniormester
13. januar 2003 - 20:18 #1
Har du prøvet at slette og geninstallere?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. januar 2003 - 20:48 #2
Noget kunne tyde på at der er gået noget galt under installationen. Du skal have Norton geninstalleret, men det skal gøres på den rigtige måde ellers er det til ingen nytte. Gå i kontrolpanelet - tilføj/fjern programmer. Find Norton og afinstaller. Afinstaller alt det Norton som du kan få lov til.
Selvom du nu har afinstalleret ligger der stadig nogle filer som du bliver nødt til at fjerne manuelt. Faktisk temmelig mange.
Gå i Start - Kør - skriv: regedit. Gå i Rediger - søg - og skriv: Norton - klik på Find næste. Den som bliver fundet er markeret og du skal nu delete den. Gå igen i Rediger - Find næste - delete, og sådan bliver du ved til der ikke bliver fundet flere, du får en meddelse om at søgningen er færdig.
Nu kan du så lave en ny ren installation af Norton. God arbejdslyst
Avatar billede komski Nybegynder
13. januar 2003 - 22:31 #3
Mange tak skal du have, her har du nogle point til samlingen.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. januar 2003 - 23:42 #4
Takker for point altid glad for at kunne hjælpe :-)