Avatar billede graceland Nybegynder
12. januar 2003 - 10:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

If Forsikring

Goddag!
Jeg har nu fået knallerten til at køre og detil sakl jeg have oprettet en ansvars forsikring og det er hos if-forsikring familien kører så dem vælger jeg også.

Når jeg så vil bestille altså har beregnet værdi osv. Så trykker jeg læg i kurv så går den over til et view af varekurven der e ringen ting i. Hvad kan det være er det kun min pc der er fejl ved. Kan det være en fil jeg mangler eller hvad?.
Avatar billede backside Nybegynder
12. januar 2003 - 10:24 #1
Er det ikke lettere bare at ringe til dem og bestille?
Har før været ude for det der men kurven, det endte med at jeg havde bestilt 9 af samme vare.
Avatar billede backside Nybegynder
12. januar 2003 - 10:27 #2
Har lige prøvet at bestille en forsikring, der sker ikke noget.
Så det er altså ikke din pc den er gal med.
Avatar billede graceland Nybegynder
12. januar 2003 - 10:27 #3
backside>> Okay
Avatar billede graceland Nybegynder
12. januar 2003 - 10:27 #4
backside >> Okay!
Avatar billede backside Nybegynder
12. januar 2003 - 10:28 #5
graceland >> Okay!  ;)
Avatar billede graceland Nybegynder
12. januar 2003 - 10:28 #6
Hehe!
Avatar billede backside Nybegynder
12. januar 2003 - 10:33 #7
Takker for point.