Avatar billede dreamwave Nybegynder
11. januar 2003 - 22:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny psu til 3com SuperStack 3300 SM

Jeg har en 3com SuperStack 3300 SM switch, hvor PSU er futtet af i. Jeg ved at der er PSU der er istykker for jeg har prøvet med en anden PSU og der virker switch OK
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en billig PSU til denne switch eller et sted hvor den gamle kan fixes ?
Jeg er lidt ked af at smide den ud, da den har været dyr nok. :-(

Ok, måske lidt off-topic

På forhånd tak
/BlueWater
Avatar billede wave Nybegynder
12. januar 2003 - 11:09 #1
hvorfor sender du den ikke bare ind til 3com..

ovennævnte switch har Livsvarig garanti..
Avatar billede dreamwave Nybegynder
12. januar 2003 - 11:34 #2
Det var jeg ikke klar over, tak for hjælpen.