Avatar billede bilde Nybegynder
11. januar 2003 - 16:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

bnc\bot eller noget i den stil

Jeg kører med mirc i windws 2k, og da jeg har en computer til at dele min forbindelse kunne jeg ligeså godt køre en irc klient på den der kunne sørge for at jeg var online 24\7.
Kan det ikke lade sig gøre at kører en bouncer eller en bot på min server, der har mit nick og spimpelthen idle indtil jeg connecter, hvorefter jeg kan faktisk bare styrer botten igennem mit mirc?
Dvs. at folk tror jeg er online 24\7...
Avatar billede pacman Nybegynder
11. januar 2003 - 17:53 #1
Har du forsøgt at lade være med at logge af igen?
Avatar billede bilde Nybegynder
11. januar 2003 - 18:02 #2
nej jeg kan ikke have min computer til at køre 24\7, der er kun serveren der gør det!
Avatar billede uggi16 Nybegynder
18. januar 2003 - 09:57 #3
Gå ind på #Worldbots og se om de kan hjælpe...
Avatar billede uggi16 Nybegynder
18. januar 2003 - 10:05 #4
hvad er dit ICQ nummer...
Avatar billede bilde Nybegynder
18. januar 2003 - 11:12 #5
jeg har fået at vide at psyBNC vist kunne trixet, så det skal jeg lige have tjekket ud :)
Avatar billede uggi16 Nybegynder
19. januar 2003 - 18:16 #6
hvis du har fundet svaret, så tag lige og luk spørgsmålet...
Avatar billede bilde Nybegynder
19. januar 2003 - 18:29 #7
ok... jeg har lidt travlt lige i øjeblikket så lukker og slukker indtil jeg har fundet ud af noget :)