Avatar billede boller47 Nybegynder
10. januar 2003 - 21:42 Der er 5 kommentarer

En serie banner og button til adult site

hejsa er der nogle der kunde tænke sig at lave et logo 100*40/50
og en top banner (800*60)
+ et par button ca samme sørrele som logoet
link til siden : http://yourpornonline.com
hvis i mangler billeder eller andet matiale kan i skrive til mig på rikkemikael@mail.tele.dk
i skal blot lige huske at det er en side der nok får stor trafik så det skal ikke værer alt for tung grafik

jeg må jo nok erkende at mine ejne evner for design er ret begrenset men hvis jeg kan hjælpe med lidt php eller javascript så kan vi da godt lave en bytte handel du hjælper mig og jeg hjæper dig
Avatar billede cdc Novice
10. januar 2003 - 21:47 #1
Synes nok den er lidt flad at se på, er det ikke muligt at "gejle" den lidt op
Avatar billede boller47 Nybegynder
10. januar 2003 - 21:53 #2
det var jo der for at jeg manglede en god top banner
men det er jo en gratis side og hvis du gejler den for meget får man problemer med sine webhost regninger jeg har kun 350gb fri trafik på den server siden ligger på jeg har godt nok kun 1500 pageload i dag men af erfaring ved jeg at det ikke er umuligt at få 50000
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2003 - 21:57 #3
boller47>> man kan sagtens gejle sin side op med ganske almindeligt html, såsom at få sin opsætning på plads, bruge noge friskere/frækkere farver m.m.
Avatar billede raffar Juniormester
07. maj 2003 - 11:41 #4
boller47 > fik du svar på dit spørgsmål eller?
Avatar billede Kengun Praktikant
07. november 2003 - 13:42 #5
lukke?