Avatar billede hein Nybegynder
25. oktober 2000 - 23:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

international undersøgelse---wow

Mon ikke Eksperten [Jacob & Andreas] skulle have afprøvet testen inden den blev givet videre til os. Den danske version er så fuld af fejl at man ikke kan andet end le HØJT...:o)

Vi har efter opfordring, valgt at deltage i en international undersøgelse,
om brugen af Internettet. Det er helt frivilligt, og vi får derfor heller
ingen penge for det. Alligevel synes vi det er væsentligt at deltage, for
det er en chance for at \"være med\", som sjældent byder sig.

Det er din mulighed for, at fortælle lidt om dine egne vaner og ønsker, og
dermed være med til at sætte dit personlige \"fingeraftryk\" på udviklingen af
Internettet.

For at deltage, skal du aktivere link på forsiden af Eksperten; Højre menu
nedenunder \"statistik\".
http://www.eksperten.dk/

På forhånd tak for dit bidrag !

Med venlig hilsen
Eksperten.dk

Jacob & Andreas
Avatar billede apollo69 Nybegynder
25. oktober 2000 - 23:41 #1
Jeg prøver, men der er lige en ting, når du klikker dig ind på \"Dansk\" står der:(vi videregiver ikke nogen af dine personlige detaljer eller svar til tredjepart, og ingen af) og så står der ikke mere.

Avatar billede apollo69 Nybegynder
25. oktober 2000 - 23:59 #2
Nu kom jeg igennem det hele. Ang. lønforhold så er der intet spørgsmål til dette?
Det samme er tilfældet med E-mail til sidst.

/apollo69
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. oktober 2000 - 09:14 #3
Vi har selv kørt den igennem, og der var ikke fejl. Jeg tager kontakt til dem omgående, og håber det hjælper.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
31. oktober 2000 - 12:03 #4
Det blev rettet d. 26.10.2000. Vi beklager fejlen, og håber så mange som muligt, vil benytte sig af muligheden for at \"blive hørt\" !