Avatar billede krillev3 Nybegynder
10. januar 2003 - 13:04 Der er 2 kommentarer

colin mcrae rally 3,0

er der nogle der ved hvornår colin mcrae rally 3,0 udkommer til pc eller et sted hvor man kan hente hele eller en demo af det.......
Avatar billede fumes Nybegynder
10. januar 2003 - 13:16 #1
Colin McRay står til release i Marts måned - men som altid kan man jo aldrig være helt sikker på at det holder..

http://www.codemasters.com/redirect/redirect.php?url=/colinmcrae3/front.php

Demo kan vist nok hentes her - har ikke selv hentet den...
Avatar billede krillev3 Nybegynder
10. januar 2003 - 17:05 #2
hmm jeg har lige siddet og læst der inde og der står maj 2003 hmm nå men det er lige meget for jeg ville gerne have en demo til at starte med men kan ikke finde den der  inde