Avatar billede ohmish Nybegynder
08. januar 2003 - 09:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Jonas Delf's script, Mysql binær-fil lagring.

Jeg leger lidt med binære data i mysql.. og bruger JD's script. Men, jeg får flg. fejlmeddelelser:

Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory in /usr/www/test/public_html/test/upload.php on line 12

OG:

Warning: fopen("/tmp/phpnxJGSA", "r") - Operation not permitted in /usr/www/test/public_html/franchise/upload.php on line 12

OG:

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /usr/www/test/public_html/test/upload.php on line 12

På linie 12 har jeg:
$file_code = addslashes(fread(fopen($form_data, "r"), filesize($form_data)));

Hvorfor?? jeg har prøvet på forskellige sites, men med PRÆCIS samme resultat.
Avatar billede ohmish Nybegynder
08. januar 2003 - 09:51 #1
Når jeg kigger i databasen HAR scriptet uploadet billedet... what's wrong?
Avatar billede ohmish Nybegynder
08. januar 2003 - 09:58 #2
Måske er det fordi scriptet bruger stien jeg uploadede fra?.
Avatar billede comic Nybegynder
08. januar 2003 - 13:40 #3
Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory
Skyldes af php køre i safemode.

Warning: fopen("/tmp/phpnxJGSA", "r") - Operation not permitted
skyldes endten safemode eller forkerte rettigheder...

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource
forsvinder hvis du løser fejlen med fopen...

www.google.com er din ven :-)
Avatar billede ohmish Nybegynder
08. januar 2003 - 14:15 #4
google.com var min allerbedste ven engang. nu har eksperten.dk o. lign. mere eller mindre overtaget! nå men.. Jeg har en idé om at ovenst. fejl kan undgåes ved at rette i scriptet. jeg kan egentlig ikke lige se hvorfor open_basedir restriction kommer på tale. Måske Jonas Delf himself ved det. Jeg har webhotel hos cliche.dk (desværre, ku man fristes til at sige).
Avatar billede ohmish Nybegynder
09. januar 2003 - 15:50 #5
no response. spm. lukket.