Avatar billede mjense173 Nybegynder
07. januar 2003 - 22:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Godt TV-kort?

Jeg skal bruge en TV-kort så jeg kan se vores kabeltv på computeren, fordi vores TV er gået i stykker.
Jeg har et fint Geforce2 Mx 400 med 64 Mb ram grafikkort.

Er der nogen der kender et godt (og billigt) TV-kort, som de kan anbefale?

helst PCI, da min AGP er optaget af grafikkortet
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 22:35 #1
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.teknik.elektronik

stil fejlen på dit tv herude der sidder de lang hårede og kan løse de problemer
Avatar billede mikmakmuk Nybegynder
07. januar 2003 - 22:36 #2
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 22:38 #3
Avatar billede a-torsten Nybegynder
07. januar 2003 - 22:45 #4
Jeg har et Avermedia kort til salg.. med remote.. og txt-tv....

Det har ligeledes en vcr-funktion

Kontakt mig på anders@team4.dk ell. icq : 21549053 hvis du er interesseret...

-Anders
Avatar billede amd Nybegynder
07. januar 2003 - 22:49 #5
Ikke fordi jeg vl blande mig, men lige fortælle dig->86270258, at man ikke propper div. indstiks kort i AGP slottet....
Det er altså til grafikkort... ellers bruger man kun PCI idag;) Og tilbage i 98 brugte man også ISA, men det er dybtforældet;o)
Avatar billede suhl Nybegynder
07. januar 2003 - 23:35 #6
for hvad det er værd. Prøv at se her
http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=247817
Avatar billede mjense173 Nybegynder
08. marts 2003 - 20:33 #7
Jeg har købt et kort hos SHG, dog ikke det som Claus snakkede om, men et med remote. Tak for hjælpen