Avatar billede thingholm.dk Nybegynder
06. januar 2003 - 20:02 Der er 11 kommentarer

Messenger

Hej

Min Messenger logger mig af og til af uden er der tilsyneladende er nogle driftsproblemer.

Jeg har en ADSL forbindelse med router - kan der være nogle porte som skal åbnes eller ?

VH

Anders
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
06. januar 2003 - 20:03 #1
Nej..  Det er messenger der er noglew problemer med..  Hvis du ikke har den nyeste messenger, skal du have det..  Der skulle de have fixet det problem..

- MvH SilverSand.dK
Avatar billede thingholm.dk Nybegynder
06. januar 2003 - 20:07 #2
Hej igen

Jeg har Windows Messenger 4.7 - tilsyneladende kan jeg ikke opdatere den manuelt, der spørger bare en gang imellem.

VH

Anders
Avatar billede thingholm.dk Nybegynder
06. januar 2003 - 20:07 #3
Er det iøvrigt den seneste version?
Avatar billede Spotgun Seniormester
06. januar 2003 - 20:07 #4
Vær dog opmærksom på at Messenger-serveren er nede lige nu...
Avatar billede no_doubt Nybegynder
06. januar 2003 - 20:56 #5
Avatar billede thingholm.dk Nybegynder
06. januar 2003 - 21:06 #6
Det er MSN Messenger 5.0 det duer ikke sammen med Windows Messenger...
Avatar billede no_doubt Nybegynder
06. januar 2003 - 21:08 #7
det fungere 100 gange bedre med mit xp, jeg afinstallerede mit gamle og tog det nye, og ikke en eneste fejl siden.
Avatar billede thingholm.dk Nybegynder
06. januar 2003 - 21:10 #8
Men man kan da ikke afinstallere Windows Messenger, eller... ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
06. januar 2003 - 21:13 #9
Avatar billede no_doubt Nybegynder
06. januar 2003 - 21:14 #10
Avatar billede gusto Nybegynder
07. januar 2003 - 17:17 #11
Jo, man kan godt slette Messenger helt.
gå ind i start>kør, og skriv:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Jeg har selv prøvet det, så det skulle virke.

\\Gusto