Avatar billede cabriolet1234 Nybegynder
04. januar 2003 - 23:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nye biler i GTA3???

Hej eksperter!!

Jeg har været her inde en gang i dag for at få hjælp til GTA3, men nu skal jeg bruge jer igen!!!
Jeg har fundet ud af hvordan jeg erstatter biler i GTA3, med andre biler, men nu er problemet at den biler jeg har sat ind ikke har nogle farver, udover en træls mat gul farve - hvad skal jeg gøre - please hjælp mig!!!
Avatar billede cabriolet1234 Nybegynder
05. januar 2003 - 12:53 #1
okay...................
Avatar billede cartech Nybegynder
05. januar 2003 - 13:08 #2
Har du fundet ud af det?....... Hvis ja... hvordan?
Avatar billede cabriolet1234 Nybegynder
05. januar 2003 - 13:12 #3
Ikke helt........der skete et eller andet mystisk i går - jeg prøvede at få en formel 1 bil til at virke, men jeg kunne ikke få farver på den, så jeg opgav og ville sætte den bil som var der før, ind igen, men så da jeg havde gjort det, så var der ligepludselig en veteranbil, der virkede perfekt, som jeg havde prøvet at installere tidligere på dagen.........mærkeligt......