Avatar billede namnam Nybegynder
04. januar 2003 - 20:49 Der er 1 løsning

3D Programmer

Hey hey,
Jeg står og skal bruge et 3D-program til noget billed- og hjemmesidedesign.

Nogen gode forslag?
Har absolut nada erfaring indenfor 3D-programmer så det må gerne være nogenlunde let at gå til.
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. januar 2003 - 20:53 #1
Nu er 3d programmer ikke så lette enda :)
Men der er et hav af dem  lige fra maya til det gratis blender.

Kommer lidt and på hvor mange penge du kan offer på sådan et program.
Må det gerne koste noget så prøv 3dsmax  lækkert program som du kan finde masser af hjælp til også på dansk.

www.discreet.com  der kan du læse lidt om det.

Du kan prøve en søgning her i kategorien da der er blevet spurgt om 3d programmer et hav af gange, og svaret en masse gange med gode links til både gratis og dyre programmer :)